Κυριακή 21 Σεπτεμβρίου 2014

Αλκυόνη Παπαδάκη - Δε σου κράτησα ποτέ κακία. Παράπονο μόνο...


Δε σου κράτησα ποτέ κακία. Παράπονο μόνο...

Να ήξερες πόσες νύχτες προσπαθούσα με τη σκέψη μου να επικοινωνήσω μαζί σου...
Να σου στείλω ένα μήνυμα... Κι εσύ δεν άκουγες...

Ξέρεις, ο πονεμένος αποζητά τον ίσκιο ενός ανθρώπου,
για να καθήσει από κάτω, να κουρνιάσει και να κλάψει με την ησυχία του.
Ο πόνος θέλει μια σκέψη.
Ένα καταφύγιο για να καταλαγιάσει. Όταν δεν υπάρχει τίποτα γίνεται πιο σκληρός.
Πιο κοφτερός. Σε παίρνει το κατόπι κι όπου σε βρει σε μαχαιρώνει,
ώσπου να σε ρημάξει...

Μόνο οι πολύ δυνατοί, οι πολύ οχυρωμένοι τα βγάζουν πέρα.
Κι εγώ δεν ήμουν ποτέ τόσο δυνατή.
Και καθόλου οχυρωμένη.

Εσύ ήσουν πάντα ένας καλός καραβοκύρης.
Είχες πυξίδα...
Κρατούσες την ρότα σου σταθερή..
Άραξες το σκέφος σου σε απάνεμο λιμάνι..
Εγώ το δικό μου το βούλιαξα...
Ναυάγησα...
Ήρθα εδώ γιατί με πέταξαν τα κύματα...
Ταξίδευα σ' ένα άγνωστο πέλαγος κι είχα τ' αυτιά μου ανοιχτά μόνο για τις σειρήνες..
Όπου μου λεγαν πήγαινα...

Απόσπασμα απο το βιβλίο της Αλκυόνης Παπαδάκη: "Το ταξίδι που λέγαμε" κυκλοφόρησε απο τις εκδόσεις Καλέντης το 2007

26 σχόλια:

  1. Τί υπέροχο κείμενο!!!
    Καλό βράδυ Αριάδνη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "Ο πόνος θέλει μια σκέψη.
    Ένα καταφύγιο για να καταλαγιάσει. Όταν δεν υπάρχει τίποτα γίνεται πιο σκληρός.
    Πιο κοφτερός".
    Αυτό!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχο κείμενο στ' αλήθεια!
    Καλό βράδυ Αριάδνη μου!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αχ αυτό το παράπονο... ;) αχ!! καλό βράδυ! πολύ όμορφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ωραίο το απόσπασμα, Αριάδνη! Καλή εβδομάδα! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ήρθα να πως καλημέρα εδώ κάτω από την αλκυώνη
    και καλή μας εβδομάδα να έχουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπέροχο απόσπασμα!
    Καλημέρα Αριάδνη μου.
    Καλή εβδομάδα ! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν το χω διαβάσει το βιβλίο. Πολύ όμορφο απόσπασμα Αριάδνη μου!!
    Σε φιλώ και καλή σου βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Hello Αριάδνη μου! Καλή βδομαδούλα σου εύχομαι, χαρούμενη και τσαχπίνικη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αγαπημένη Αλκυόνη!
    Όπως λέει και το άσμα:
    "Ήθελα κάτι να σου πω
    και στο τραπέζι σου θα 'ρθω
    μ' ένα παράπονο
    μ' ένα παράπονο πικρό
    να σε καλησπερίσω. "
    Καλό βραδάκι Αριάδνη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλή εβδομάδα Αριάδνη μου !!!! Εκείνο το καταφύγιο άπιαστο και απατηλό για τον πόνο!!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αριάδνη μου, καλημέρα!!!
    Πολύ όμορφο απόσπασμα, σ΄ευχαριστώ που μας το χάρισες!
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. στεναχωρο αποσπασμα και το κακο ειναι οτι ολοι μας ειχαμε τουλαχιστον μια κατασταση στην οποια θα ταιριαζε.. αλλα εκει που χανεις την ελπιδα, εκει ερχεται το πλοιο και σε μαζευει απο τον ωκεανο!

    σε φιλω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ όμορφο απόσπασμα, όπως πάντα η Αλκυόνη....πολύ αγαπημένη!!!
    Κι όλο λέω πως θα τα κλείσω όλα για να διαβάσω (λόγω εξεταστικής βεβαίως-βεβαίως) και όλο έρχομαι και σας διαβάζω... Οι (αγαπημένες) συνήθειες βλέπεις δεν κόβονται!
    Φιλιά πολλά κοριτσάκι μου με το υπέροχο όνομά σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ δυνατό κείμενο Αριάδνη μου!!! Και μουσική υπέροχη!!! Ότι πρέπει για ενδοσκόπηση... Καλό σου απόγευμα και πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αγαπημένη Παπαδάκη!!!!
    Φιλάκια πολλά Αριάδνη μου!!!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αν και δεν διαβάζω σχεδόν καθόλου Έλληνες, την Παπαδάκη την έχω ξεκοκαλίσει! Επίσης μια φορά τη γνώρισα κι από κοντά σε ένα σεμινάριο, είναι πολύ σπάνια και ευαίσθητη γυναίκα. Τα φιλιά μου και καλή σου μέρα :))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τι να πεις για την Αλκυόνη..! Όσα βιβλία της έχω διαβάσει, όσα αποσπάσματα έχω δει από βιβλία που δεν διάβασα.. όλα μα όλα με αγγίζουν με μοναδικό τρόπο.
    Να είσαι καλά που το μοιράστηκες!! Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Η Αλκυόνη αγαπημένη ψυχοθεραπεύτρια, αλλά κι ο ψυχικός πόνος είναι ένα ανθρώπινο χάρισμα!
    Πολύ όμορφο απόσπασμα!!!
    Να 'σαι πάντα καλά Αριάδνη μου και να περάσεις όμορφη βραδιά!!!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Παρόλο που έχω κάποια βιβλία της Παπαδάκη,απομεινάρια μιας σχέσεις..
    δεν έχω διαβάσει κανένα.
    Μπορεί να ναυάγησες.. αλλά σκέψου.. δεν πνιγηκες!
    Το κείμενο υπέροχο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μαγευτική Αλκυόνη!!!!!!!!!!!ποιός δεν της έχει αδυναμία!!υπέροχη ανάρτηση Αριάδνη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μπορείς να πιστέψεις ότι υπάρχει άνθρωπος που δεν έχει διαβάσει Αλκυόνη Παπαδάκη; Μάλιστα, εγώ είμαι αυτή! Πόσο το θέλω! Θα το κάνω!
    Υπέροχο απόσπασμα, και για όλο το συγκεκριμένο βιβλίο έχω ακούσει πολύ καλά λόγια.
    Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή