Πέμπτη 10 Απριλίου 2014

Μουσικές επιλογές του Χριστόφορου Παπακαλιάτη νο4 !

O Χριστόφορος Παπακαλιάτης εκτός από ταλαντούχος ηθοποιός, που πέρασε στο χώρο της σκηνοθεσίας αλλά και της συγγραφής, φημίζεται και για τις εξαιρετικές μουσικές επιλογές που κάνει στις τηλεοπτικές σειρές του.
Έτσι, εγω η ταπεινή Blogger , θα επιχειρήσω με τις λίγες μουσικές μου γνώσεις να αναρτήσω όσα περισσότερα κομμάτια θυμάμαι, που να τα έχετε αγαπήσει μέσα απο τις σειρές του Χριστόφορου.


Ismael Lo - Tajabone 


Mat Kearney - Breathe In Breathe Out 



Damien Rice - The Blower's Daughter - Official Video 




Querer - The Rosenberg Trio

6 σχόλια:

  1. Εντάξει εγώ τον Χριστόφορο τον θεωρώ απλά έναν πολύ έξυπνο άνθρωπο που εκμεταλλεύτηκε στο έπακρον τις ευκαιρίες που του δόθηκαν στη ζωή του. Υποκριτικά δε μπορώ να πω πως μου αρέσει, ξέρει όμως να κάνει καλή έρευνα, καλές μεταφορές, να πιάνει τον σφυγμό του κόσμου και να διαλέγει ωραία πλάνα. Γράφει εντελώς γυναικεία ( η αντρική γραφή περιλαμβάνει περισσότερο δράση, πόλεμο, κομπίνες και τα σχετικά) και για μένα αυτό είναι το μυστικό της επιτυχίας του. Αν στις δουλειές του έριχνε τους τόνους στον τρόπο με τον οποίο λανσάρει τον εαυτό του σαν εραστή θα άρεζε περισσότερο. Κατά τα άλλα περνάω υπέροχα με τις σειρές του και την ταινία του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ομορφες μουσικες επιλογες! αλλα στα σεναρια πολυ αντιγραφη ρε παιδι μου!

    φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλα παντα τρελλαινομουνα με τις μουσικες επιλογες του Χριστοφορου. Και δεν ηξερα και πως να τα βρω τα τραγουδια. Το 3 και το 4 αγαπημενα.
    Μπραβο κοριτσι μου. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Moύ αρέση πολύ ο Παπακαλιάτης καί οι τηλεοπτικές του παραγωγές!Θά συμφωνήσω,πάντα επιλέγη υπέροχα μουσικά κομμάτια!!Αγαπημένο τό τελευταίο!!Φιλάκια Αριάδνη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Λατρεύω τις μουσικές επιλογές του!!! Και εγώ έψαχνα για ένα διάστημα ώωωωρεεες σα τρελή τα τραγούδια και βρήκα πολλά!! Σου προσθέτω μερικά χαρακτηριστικά. Με πρώτο και καλύτερο τη τελευταία σκηνή από το 4.
    Altalena - Lino Cannavacciuolo http://www.youtube.com/watch?v=WeRp1mPYxl4
    Pan's Labyrinth http://www.youtube.com/watch?v=19bBGxf5k6k
    Unfaithful - Jan A.P. Kaczmarek - Triangle http://www.youtube.com/watch?v=qF4kn_mydyk
    Forrest Gump Soundtrack http://www.youtube.com/watch?v=VWoUcB7y4hw
    Ryuichi Sakamoto- 'Merry Christmas Mr Lawrence' http://www.youtube.com/watch?v=LGs_vGt0MY8
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. η μουσική .. είναι και για τους ηθοποιούς.. γιατί όχι;... υπαρχουν μουσικοί... και μουσικοί!!... ωραία η ανάρτηση... νασαι καλά!!!
    Αριάδνη μου, καλό Πάσχα νάχουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή