Τετάρτη 13 Μαΐου 2020

Πάτερ Ανδρέας Κονάνος, διαφορετικός και αγαπητός!


Τα θέματα που άπτονται της θρησκείας, είναι πάντα ιδιαίτερα.
Πιστεύω στο Θεό με έναν πολύ δικό μου τρόπο. Η πλειοψηφια των εκπροσώπων της εκκλησίας,που απασχολούν τα media ξεσηκώνουν θύελλα αρνητικών αντιδράσεων. Η όλη αυτή συμπεριφορά τους με έκανε να μην θέλω να ασχοληθώ περαιτέρω με τη θρησκεία. Το μίσος και ο φανατισμός ορισμένων ιερωμένων και οι διαφορές αγκυλώσεις τους, δεν απηχούν στη Χριστιανική διδασκαλία.

Μια πολύ αγαπητή χριστιανική φιγούρα ήταν ο Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος, που προσέλκυσε με ωραίο τρόπο τους νέους,πριν μερικά χρόνια.

Τα τελευταία χρόνια, το ενδιαφέρον μου κέντρισαν κάποιοι ιερωμένοι που ευτυχώς, απέχουν παρασάγγας, από τις προκλητικές δηλώσεις άλλων. Τα πρόσωπα τους,οι ομιλίες τους, τα βιντεάκια τους και η αλληλεπίδραση με τον κόσμο είναι μια ευχάριστη έκπληξη.

Πάτερ Φιλόθεος Φάρος, πάτερ Λίβυος Χαράλαμπος Παπαδόπουλος και πάτερ Ανδρέας Κονάνος. Σε αυτό το κείμενο μου θα αναφερθώ στον τελευταίο,όπως καταλάβατε και από τον τίτλο.

Πλέον τον ακολουθώ στη σελίδα του στο Facebook, στο Instagram, στο κανάλι του στο YouTube και διάβασα και τα βιβλία του.


Γνώριζα πολύ επιδερμικά τον πάτερ Ανδρέα και όχι προσωπικά. Δεν είχα διαβάσει τα βιβλία του, ούτε άκουσα ομιλίες του. Δεν τον ακολουθουσα στα social media. Μέχρι που πέρσυ ήρθε για ομιλία σε ένα χωριό, κοντά στην πόλη μου. Έτυχε να περάσει ο αδερφός μου, από το σημείο της ομιλίας και μου είπε ότι γινόταν πανικός.

Μου προκάλεσε μεγάλη έκπληξη και αποφάσισα να ψάξω και να βρω τον λόγο που είναι τόσο αγαπητός.


Ξεκίνησα να διαβάζω το βιβλίο "Στο βάθος κήπος" που περιέχει σε γραπτό λόγο, περιεχόμενο απο τις ραδιοφωνικές εκπομπές του με τίτλο "Αθέατα περάσματα" και είναι το τελευταίο μέρος της τριλογίας.

Το πρώτο βιβλίο έχει τίτλο "Δυνάμωσε την ψυχή σου", το δεύτερο "Αγάπη για πάντα". Μόλις ολοκληρωσα την τριλογια, συνέχισα με το "Όλα του γάμου δύσκολα" και τώρα τελειώνω το "Ζακέτα να πάρεις". Ελπίζω κάποια στιγμή να βρω διαθέσιμο και το "Ψάχνω το παραμύθι μου".

Όλα του τα βιβλία είναι κατανοητά και γραμμένα με απλό τρόπο, ώστε να μη δυσκολεύουν τον αναγνώστη. Με παραδείγματα, χιούμορ και αγάπη για τον συνάνθρωπο.


Οι ομιλίες του που παρακολούθησα στο YouTube και οι αναρτήσεις του, με βοήθησαν να καταλάβω ότι αυτό που πιστεύω, είναι πολύ κοντά στη Χριστιανική διδασκαλία.

Με κέρδισε γιατί χρησιμοποιεί λέξεις όπως ενσυναίσθηση, αγάπη, διαφορετικότητα και δείχνει ότι δεν κατέχει την απόλυτη αλήθεια αλλά την αναζητεί κοντά στο Χριστό. Χρησιμοποιεί προσωπικά βιώματα στα παραδείγματα που αναφέρει, από την προσωπική του ζωή και αυτό συμβάλλει στην αμεσότητα με τον αναγνώστη. Σαν να μιλάς με τον κολλητό σου φίλο.


Αν θέλετε να διαβάσετε τι έγραψα για τον πάτερ Φιλόθεο Φάρο κάντε κλικ εδω

Σίγουρα υπάρχουν και άλλες ευχάριστες εξαιρέσεις ιερέων. Μπορείτε να τις αναφέρετε για να τις ανακαλύψω.

4 σχόλια:

  1. Όλους αυτούς που ανά φέρατε συν τον μεσογειας και Λαυρεωτικής .Νικόλαο Χατζηνικολάου ..και επίσης οι ομιλιεςτου Αθανασίου της Λεμεσού κυρίως όταν μιλάει στους φοιτητές έχει ένα ιδιαίτερο χιούμορ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Αριάδνη μου! Καλώς σέ βρήκα!
    Πολύ ενδιαφέρον ακούγεται τό βιβλίο καί πολύ ωραία η παρουσιάση σου!
    Θά αναφέρω καί εγω τόν Μητροπολίτη μας,Μεσογαίας και Λαυρεωτικής , Νικόλαο Χαντζηνικολάου!
    Καλή εβδομάδα καί καλό Καλοκαίρι μέ υγεία σου εύχομαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. βοήθειά σου Αριάδνη...καλές ανακαλύψεις... σε αυτό που ζητάς...
    καληνύχτα, χάρηκα που σε "είδα"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ερχονται κάποιες στιγμές στην ζωή μας Αριάδνη μου που παρ όλες τις πεποιθήσεις μας για ορισμένα θέματα αλλάζουν όταν βρεθούν οι φωτισμένοι άνθρωποι που θα μας κάνουν να καταλάβουμε και να δούμε με άλλα μάτια ..αρκεί να έχουμε την θέληση να το κάνουμε..
    Θα κοιτάξω να τον ανακαλύψω και εγώ..
    Να είσαι καλά και να ψάχνεις να βρίσκεις ότι σε κάνει να νιώθεις καλά Αριαδνη μου καλό σου βράδυ.. ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή