Κυριακή 13 Απριλίου 2014

Μουσικές επιλογές του Χριστόφορου Παπακαλιάτη Νο5 !

O Χριστόφορος Παπακαλιάτης εκτός από ταλαντούχος ηθοποιός, που πέρασε στο χώρο της σκηνοθεσίας αλλά και της συγγραφής, φημίζεται και για τις εξαιρετικές μουσικές επιλογές που κάνει στις τηλεοπτικές σειρές του.

Έτσι, εγω η ταπεινή Blogger , θα επιχειρήσω με τις λίγες μουσικές μου γνώσεις να αναρτήσω όσα περισσότερα κομμάτια θυμάμαι, που να τα έχετε αγαπήσει μέσα απο τις σειρές του Χριστόφορου. Σήμερα μερικά απο τα τραγούδια της στήλης πρότεινε και η Ελεάνα.



Pan's Labyrinth 

  

Unfaithful - Jan A.P. Kaczmarek - Triangle


 Ryuichi Sakamoto- 'Merry Christmas Mr Lawrence'


David Bowie - Space Oddity


7 σχόλια:

  1. Κοίτα τι μου κάνεις.. να ψάξω το I-Pod για μερικά ακόμα :D
    Τρελαίνομαι με τη καλή μουσική!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστω :) Εχω και γω αρκετα στη λίστα μου η όποια πρόταση ευπρόσδεκτη :) Φιλια

      Διαγραφή
  2. Τέλειες μουσικές επιλογές! Όπως επίσης και αυτές που έχεις να παίζουν στο blog σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΟΟοο, πρέπει πρίν να μαθαίνω ποιός είναι ο Χριστόφορου Παπακαλιάτη. Θα πάω τώρα! Η μουσική, τελεία! Όλα μ'αρέσουν. Ευχαριστώ, φιλιά και καφεδάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Που σημαίνει ότι έχω χάσει τα άλλα 4 αφιερώματα Αριάδνη μου;
    Πρέπει να έρθω βράδυ χαλαρή με ποτάκι γιατί πάντα λάτρευα τις μουσικές επιλογές του Χριστόφορου!
    Απλά σήμερα είμαι στην τσίτα λόγω ζωγραφικής!
    Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο Παπακαλιάτης είναι πολύ μεγάλο αστέρι κατα τη γνώμη μου κι ο,τι κι αν κάνει, το κάνει με μεράκι και πάθος. Τα δε σήριαλ του, σου κόβουν το αίμα ΚΑΙ μέσω των μουσικών επιλογών του. Καλημερούδια Αριάδνη μου και πολλά φιλιά!

    Σου αφιερώνω το Altalena, ένα τραγούδι που λατρεύει επίσης ο Παπακαλιάτης.
    https://www.youtube.com/watch?v=WeRp1mPYxl4

    ΑπάντησηΔιαγραφή