Τετάρτη 2 Απριλίου 2014

Ηθικό ακμαιότατο!

Σε λίγες ώρες μια νέα μέρα ξεπροβάλλει. Τις τελευταίες μέρες είχα "τα κάτω μου".
Άνθρωποι είμαστε, άνεργοι είμαστε, καταλαβαίνετε.....
Ε και αποφάσισα να το πάρω αλλιώς.
Οι περισσότεροι έχουν μια κατήφεια, άνευ προηγουμενου, σαν και μενα.
Και τι καταφερα;
Να γίνομαι ακόμη χειρότερα ψυχολογικά.
Είπα στον εαυτό μου, όχιιι δεν θέλω να είμαι ένα με τη μάζα, θέλω να ξεχωρίζω.
Έκλεισα το λαπτοπ μου και έκανα ένα τηλέφωνο σε έναν άνθρωπο, που ήθελα πολύ να δω και να ακούσω.


Αύτο ήταν άλλαξε όλη η ψυχολογία μου με δυο κουβέντες!
Η φωνή του με ηρέμησε απίστευτα!
Ή αρχή έγινε!!!!
Έδιωξα τις κακές σκέψεις και καλοσώρισα τις θετικές, μιας και σκέφτηκα ότι τα πράγματα θα μπορούσαν να ήταν πολύ χειρότερα.
Το πιο βασικό έχω την υγεία μου, την ώρα που άλλοι άνθρωποι παλεύουν γι αυτή.
Η ζωή είναι γεμάτη ανατροπές, ας τις αγκαλιάσουμε.
Τέλος οι αλήθειες είναι ο καλύτερος δρόμος, όσο σκληρές κι αν είναι.

Να σας προσέχετε και να σας αγαπάτε. Κι αν αγαπάτε, να το δείχνετε, δεν είναι κακό. Θα κάνετε ένα άνθρωπο ευτυχισμένο.

Σας φιλώ :)

14 σχόλια:

  1. καλημερα Αριαδνη μου!
    σε θελω χαρουμενη και θετικη!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αριάδνη, καλημέρα! Σου στέλνω κι από δω λίγη θετική ενέργεια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εύχομαι τούτο το ακμαίο ηθικό να σ' ακολουθεί κάθε μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. το να εχεις την υγεια σου ειναι πανω απο όλα! μετα ειναι να εχεις κ ανθρωπους που σε νοιαζονται κ σε αγαπουν...καλη αρχη με τη νεα σου διαθεση! ευχομαι μια βδομαδα γεματη χαμογελα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. η Αντίληψη είναι μεγάλη κυρία!
    Την καλημέρα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημερα κοριτσι μου.. μαζι σου και εγω..την ιδια κατασταση βιωσα κ βιωνω σε καποιες φασεις αλλα δεν τα παραταω. Η ζωη ειναι ομορφη παρ ολες τις δυσκολιες και θελω να την ζησω οσο πιο ομορφα γινεται. Φιλακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρειαζόμαστε καλή μου να παίρνουμε ανάσες για να μην πνιγούμε.Οι μέρες έρχονται και χάνονται παρασύροντας ότι έχει απομείνει.Η υγεία πάνω απ' όλα και τα καλύτερα φάρμακα είναι το γέλιο κι η γαλήνη.
    Να περάσεις έναν υπέροχο μήνα και να 'σαι πάντα καλά με πολλά χαμόγελα!!!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. καλή συνέχεια με χαμόγελα συμφωνώ και δύναμη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Έτσι μπράβο!!!!!!!!!! Ας φιλοσοφήσουμε λίγο τη ζωή..............με δύναμη χαρακτήρα και χαμόγελα.........Όλα θα φτιάξουν θα δεις.
    Καλησπέρα με αισιοδοξία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μπράβο σου Αριάδνη! Έκανες την καλύτερη δουλειά!
    Εύχομαι να ενεργείς έτσι θετικά συχνά!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Και έκανες πολύ καλά Αριάδνη μου . Να αγαπάμε και να το δείχνουμε και να μη λησμονούμε ότι η ζωή μας είναι δώρο .
    Σε γλυκοφιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. μπραβο.. έτσι.. θ απω κι εγώ... καλη μου φίλη.. κι εδώ θ ατα λεμε επισημως!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Το να σκεφτόμαστε θετικά είναι πολύ σημαντικό!
    Το ίδιο σημαντικό είναι και το να έχουμε ανθρώπους στη ζωή μας που να μας νοιάζονται και στους οποίους να μπορούμε να στραφούμε, αν το έχουμε ανάγκη.
    Καλό μήνα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή