Παρασκευή 24 Οκτωβρίου 2014

Έχω ανάγκη....

Έχω ανάγκη να χαθείς μαζί μου σε μονοπάτια που φτιάχτηκαν μόνο για μας...
Έχω ανάγκη να γνωρίσω τον πόνο σου και να τον γιατρέψω.

Έχω ανάγκη να αντιμετωπίσω πρώτα τους δικούς σου φόβους και μετα τους δικούς μου.
Έχω ανάγκη να κοιμηθώ και να ξυπνήσω πλάι σου.
Έχω ανάγκη την αλήθεια σου, που ζητώ να μάθω εδώ και μήνες.
Έχω ανάγκη να μη σε νοιάζει τίποτε άλλο εκτός απο το πότε θα σε δω....




Μουσική: Χριστόφορος Κροκίδης
Στίχοι: Βασίλης Γιαννόπουλος
Ερμηνεία: Βασίλης Παπακωνσταντίνου


Έχω ανάγκη μια σου λέξη, μια αλήθεια μες στις αυταπάτες
και μια αγκαλιά να με γιατρέψει, από θανάσιμες αγάπες.
Έχω ανάγκη να βουλιάξω, μέσα στο πιο βαθύ σου βλέμμα,
απ' την αλήθεια να τρομάξω και να φουντάρω σ' ένα ψέμα.

Έχω ανάγκη να σου δείξω, πως είμαι πλέον οπαδός σου,
με την παλάμη μου να δείξω, τον πυρετό στο μέτωπό σου.
Έχω ανάγκη να σε νιώσω σα μια προσωπική μου νίκη,
με πόσα βράδυα να πληρώσω, τη μοναξιά που μου ανήκει.

Μια κρύα νύχτα του Σεπτέμβρη, ένα σακατεμένο βράδυ,
μόνο τα μάτια σου θυμάμαι, δυο φλόγες μέσα στο σκοτάδι.
Μια κρύα νύχτα του Σεπτέμβρη, που όσο θυμάμαι, με πονάει,
έχουν περάσει τόσα χρόνια, μα αυτή η αγάπη δεν περνάει.

Απόψε δε θα βγω στους δρόμους, στα όνειρά μου θα σε ψάξω,
ότι δεν έφυγες ποτέ σου, έχω ανάγκη να φωνάξω.
Σ' όποια αγκαλιά και να κοιμάσαι, εγώ μαζί σου θα ξυπνάω,
την πιο γλυκειά σου απουσία, έχω ανάγκη ν' αγαπάω.

Κι έτσι για πάντα θα σαλπάρω,
στην πλάτη του δικού σου ανέμου,
σα να 'σουν όρκος θα σε πάρω,
που δε θα πάταγα ποτέ μου.

14 σχόλια:

  1. Ωραία στίχοι και τραγούδι!!!
    Ευχαριστούμε Αριάδνη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφο τραγούδι και στίχοι Αριάδνη μου!!! Καλή σου μέρα και πολλά φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλημερα γλυκια μου!
    υπεροχη μουσικη και σημερα!
    καλο πσκ να εχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τελειο Αριαδνη,
    μελαγχολικο οπως και ο καιρος....
    σε φιλω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. με την βροχή τώρα έξω κολλάει απίστευτα απλά.... καλή παρασκευή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αχ αυτές οι ανάγκες..

    Καλό Σ/Κ Αριάδνη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ωραίον το άσμα, αν και ολίγον μελαγχολικό!
    Καλό βράδυ Αριάδνη Στ.!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Έχω ανάγκη να αγαπήσω!!!!!
    Πολύ όμορφο.....Καλό σου βράδυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τί υπέροχα λόγια!!Πανέμορφο τραγούδι!Καλό βράδυ Αριάδνη μου!!!!
    Καλό Σ/Κ!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΄΄Εχω ανάγκη ΄΄Για όλες τις ανάγκες μας , όμορφο και αγαπημένο
    Καλό Σ/κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εντάξει ο Βασίλης από μελωδίες έχει χάσει το φόρτε του, αλλά οι στίχοι του είναι πάντα πολύ δυνατοί! Φαντάσου που εγώ τα γλυκανάλατα δε τα γουστάρω, αλλά αυτό με ανατρίχιασε ρέιιιιιι, άουτς! Μουτς μουτς!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Φωνές που μέσα στα σκοτάδια γίνονται ουρλιαχτά!Στην ανάγκη να 'χουμε κοντά τον εαυτό μας!Πολύ όμορφη δημοσίευση με σκέψεις ευαίσθητες!
    Να 'σαι πάντα καλά... καλό σου βράδυ!!!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Όμορφο!!!!!!! Και αυτές οι ανάγκες είναι όλη μας η ζωή!!
    Καλό υπόλοιπο Κυριακής Αριάδνη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή