Πέμπτη 4 Δεκεμβρίου 2014

Η ένταση μιας μέρας και ο άνθρωπός σου...

Ήταν απο αυτές τις μέρες που περιείχαν ένταση.
Συσσωρεύτηκε απο τις προηγούμενες μέρες και γιγαντώθηκε.
Και ενώ σε άλλες περιπτώσεις θα είχα εγκλωβιστεί δίχως να μπορούσα να βρω την έξοδο κινδύνου,
μπόρεσα να διαχειριστώ την κατάσταση ικανοποιητικά.
Και η αιτία βρέθηκε πριν απο λίγα δευτερόλεπτα.
Στον απολογισμό της μέρας.
Είχα δίπλα μου τον "άνθρωπό μου".
Σαν απο μηχανής θεός, βρέθηκε κοντά μου και μόλις συνειδητοποίησα πως αυτός ήταν η ρίζα του καλού.
Για μένα είναι αυτός, εγωιστικό ακούγεται ε;
Έτσι είναι...

Σε σκέφτομαι

15 σχόλια:

  1. Είναι ανθρώπινο!
    Κι έτσι συνήθως γίνεται με τον άνθρωπό μας, μας δίνει δύναμη χωρίς να το καταλαβαίνουμε κάθε στιγμή!!!!
    Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εγωιστικο αλλα ανθρωπινο! :)
    καλημερα καλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τελικά είναι πολύ σημαντικό θα συμφωνήσω.... χαίρομαι για σένα καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είναι πολύ καλό να 'χουμε δίπλα μας ωραίους ανθρώπους!Η παρουσία τους και μόνο μας ξαλαφρώνει!Στη ζωή μας υπάρχουν και θα υπάρξουν πολλές αιτίες μέχρι να γίνουν αφορμές!Αυτό όμως που δεν αξίζει να χάσουμε για οτιδήποτε, είναι η αγάπη!
    Να 'σαι πάντα καλά κι ευτυχισμένη Αριάδνη μου!!!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έλιωσα...
    Και με την εικόνα και με τις λέξεις σου!
    Φιλί γλυκό, κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η αλήθεια είναι ότι μόνο τα αγαπημένα μας πρόσωπα μπορούν να μας πάρουν την κούραση! Φιλάκια καλή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συμφωνώ με την Αλεξάνδρα μας: είναι τόσο ανθρώπινο!
    Την ένιωσα τη χαρά σου! Εύχομαι να είσαι πάντα έτσι μάτια μου!
    Φιλιά πολλά και καλό ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι πανέμορφο κείμενο! Πολύ γλυκό!
    Γεια σου, Αριάδνη μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Και γιατί παρακαλώ το εγωιστικό να είναι απαραίτητα κακό;
    Δεν το δέχομαι!
    Φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Φαντάζεσαι να ανακάλυπτες στο τέλος της μέρας ότι αυτός ήταν η ρίζα του.... κακού;
    Τυχερούλα!Μην το πεις ούτε του παπά!χα,χα,χα
    Τις φιλούρες μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τί πανέμορφο κείμενο Αριάδνη μου!!!
    Είναι ανθρώπινο νά νοιώθεις έτσι!!
    Καλή Κυριακή!!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τελικά βοηθάει πολύ ο απολογισμός της μέρας....καλή σου μέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. οταν εχες ενα χερι να σε σφιγγει στις καταιγιδες, δεν χρειαζεσαι τιποτα αλλο..

    καλη εβδομαδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ...........τοσο αληθινο.....μπραβο Αριαδνη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Υπέροχο! Γιατί ο άνθρωπός μας είναι εκεί πάντα, στα κακά για να τα κάνει καλά, και στα καλά για να τα κάνει καλύτερα! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή