Παρασκευή 20 Φεβρουαρίου 2015

Δωρίστε τα μαλλιά σας για να φτιαχτούν περούκες για καρκινοπαθή παιδιά!

Η Μελίνα Κωνσταντινίδη μας προσκαλεί να δωρίσουμε τα μαλλιά μας για ένα ιερό σκοπό!
Αντίστοιχες δράσεις έχουν αναπτυχθεί και σε άλλες χώρες του κόσμου. Η ιδέα στην Ελλάδα ξεκίνησε απο τη συμπρωτεύουσα το 2013.

Αποδεκτά είναι τα μαλλιά

·20 εκατοστά και άνω, δεν υπάρχει μέγιστο επιτρεπτό όριο.
·ΜΟΝΟ στο φυσικό τους χρώμα, σε υγιή κατάσταση.
·Με λευκές τρίχες.
·Που έχουν κρατηθεί για χρόνια κομμένα αρκεί αν τηρούν τις παραπάνω προϋποθέσεις. Επιπρόσθετα να έχουν διατηρηθεί σε χώρο χωρίς υγρασία.
·Φυλαριστά, αρκεί το μεγαλύτερο μέρος τους να είναι 20 εκατοστά και άνω.

ΔΕΝ είναι αποδεκτά τα μαλλιά
·Με μήκος λιγότερο από 20 εκατοστά.
·Βαμμένα με όλων των ειδών τις βαφές.
·Που έχουν υποστεί χημική επεξεργασία όπως περμανάντ ή ισιωτική, ανταύγειες και οποιαδήποτε άλλη χημική επεξεργασία.

Για περισσότερες πληροφορίες κάντε κλικ εδώ

#DorizoAgapi #dwreamalliwn

13 σχόλια:

  1. Δυστυχώς μα πολύ δυστυχώς αυτό ισχύει μόνο για τα άβαφα μαλλιά. Ακόμα κι έτσι όμως όσοι μπορούνε ας το τολμήσουν το καρεδάκι!
    Φιλάκια ατελείωτα μικρό μου! Να προσέχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ειχα σκεφτει και γω να τα μεγαλώσω, αλλα και ντεκαπαζ τα εχω κανει και τα εχω βαψει! Καλό Σαββατοκύριακο φιλεναδα, φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Ένας θαυμαστός σκοπός.. μακάρι να μπορούσα να προσφέρω τα δικά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ειναι εξαιρετική ιδέα και Μπράβο σου που το αναφέρεις Αριάδνη. Είναι σημαντικό να βοηθάς με έναν τρόπο που θα σου προσφέρει ανανέωση και αλλαγή!
    Κρίμα που λόγω βαφής δεν μου επιτρέπεται να το κάνω.
    Μακάρι να τολμήσουν όσες έχουν τα προαπαιτούμενα.
    Να περνάς όμορφα και να έχεις ένα όμορφο τριήμερο!
    Φιλιά πολλά με αγκαλιά!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΩΡΑΙΑ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ.. και... μία μικρή στο σχολείο έκοψε τα μαλλιά της, εγώ νόμισα ότι ήτανε λόγω μόδας, και το κορίτσι μου... τακοψε για καλό σκοπο! μπραβο της!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εγώ δυστυχώς δεν έχω ουτε 10 εκατοστά μαλλιά σε σύνολο
    και ούτε μία τρίχα στο χρώμα της....
    Μόνο η ρίζα βγαίνει λευκή και τρέχω να την κρύψω...
    οπότε δεν μπορώ να προσφέρω
    σ'αυτά τα υπέροχα βασανισμένα πλάσματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν τα βάφω, είναι ασπρόμαυρα, δεν έχω κάνει τεχνικές εργασίες επάνω τους, αλλά-εδώ μπαίνει το μεγάλο αλλά-το μήκος τους είναι μόνο δύο εκατοστά.
    Τώρα θα μου πεις να τα μακρύνω και μόλις φτάσουν τα 22 εκατοστά να κόψω τα 20 και να τα στείλω. Είναι κι αυτό μια ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. οι ανηψιές μου ήδη δώρισαν .... φοβερή κίνηση , δεν το γνώριζα και μου το είπαν !!! μπράβο καλή κίνηση καλημέρα και καλά να τα περάσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν το γνώριζα, πολύ καλά κάνεις και μας ενημερώνεις. Η κόρη μου έχει πάρα πολύ μακριά μαλλιά και σκοπεύαμε να τα κόψουμε ούτως ή άλλως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Είχα διαβάσει για αυτή την κίνηση πρόσφατα πάλι και θα ήθελα πολύ να τη στηρίξω. Δυστυχώς είχα τα μαλλιά μου για χρόνια κομμένα σε κοντό καρέ και τώρα βρίσκομαι κάτω από το μήκος των 20 εκατοστών. Θα το έκανα όμως με μεγάλη ευχαρίστηση, μόλις μακρύνουν λίγο ακόμα!
    Καλή Σαρακοστή Αριάδνη μου! Μπράβο σου για την ενημέρωση!
    Φιλάκια πολλάααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. 20 εκατοστά? δε τα άφηνα.. όχι τόσο μακριά!
    Καλή πρωτοβουλία Αριάδνη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. υπέροχη πρωτοβουλία…
    μακάρι να βρει ανταπόκριση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αγαπημένη μου Αριάδνη, θεάρεστο το έργο που επιτελείς, μακάρι να πληρούσα τις προϋποθέσεις....
    Να είσαι καλά!
    Σου στέλνω μια μεγάλη αγκαλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή