Κυριακή 15 Μαρτίου 2015

Πότε ήταν η τελευταία φορά που έκανες bullying;

Άθελά μας ή ηθελημένα έχουμε υπάρξει θύματα ή θύτες λεκτικής βίας.
Αναφέρομαι στη λεκτική γιατί είναι πιο εύκολη και συχνά δεν καταλαβαίνουμε καν τι ξεστομίζουμε. Δυστυχώς αυτό το κοινωνικό φαινόμενο δεν ανθεί μόνο σε σχολικές αυλές, αλλά παντού.

Πότε ηταν η τελευταία φορά που μίλησες απαξιωτικά για έναν ομογενή μας απο τη Ρωσία λέγοντάς τον "Ρωσοπόντιο";
Πότε ηταν η τελευταία φορά που αποκάλεσες κάποιον "αδερφή";
Πότε ηταν η τελευταία φορά που έβγαλες σε κάποιον παρατσούκλι λόγω κάποιας σωματικής αδυναμίας του;
Πότε ηταν η τελευταία φορά που έβρισες κάποιον άγνωστο στο διαδίκτυο ή που τον απείλησες γιατί έγραψε ένα σχόλιο που δεν σου άρεσε;
Πότε ηταν η τελευταία φορά που χλεύασες ένα αγοροκόριτσο;

Ψάξε λίγο βαθύτερα μήπως έχεις υποστεί κάποιου είδους βία ή περιθωριοποίηση;

Η βία δεν είναι λύση!

Σκέψου και ΜΙΛΑ σε όποια θέση κι αν βρίσκεσαι!

Το bullying στην Ελλάδα

9 σχόλια:

  1. Προς απάντηση σου : http://themorfeas.blogspot.gr/2014/11/blog-post_10.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τη θυμάμαι αυτη σου την ανάρτηση Γιωργο και είχες απόλυτο δίκιο!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα Αριάδνη μου!!Στήν δική μου τήν γενιά όλα ήταν χαλαρά καί η βία ανύπαρκτη!
    Τώρα όμως ανησυχώ πολύ γιά τά μικρά μας,πού ευτυχώς οι δάσκαλοι τά ενημερώνουν σχετικά μέ τό bullying.Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι το θέμα που μας καίει όλους!!! Πρέπει να παλέψουμε!!!
    Καλή εβδομάδα κορίτσι μου με δύναμη και υγεία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πολλα συμπερασμτα βγαλαμε τελευταια εξαιτιας του Βαγγελη,συμπερασματα για την κοινωνια,για τους διπλανους μαςα ,για εμας....Με θλιψη αριαδνη μου διαπιστωσα το ποσο υποκριτες μπορουμε να ειμαστε...ναι βαζω και τον εαυτο μου μεσα,ελπιζω να ξυπνησαμε απο τον υπνο του δικαιου με το ατυχο αυτο γεγονος του βαγγελη...
    καλη εβδομαδα,φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κι εγω θα σε παραπεμψω εδω,http://therapeyomenosnikaia.blogspot.gr/2015/03/blog-post_16.html#comment-form

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ναι Αριάδνη μου, έχουμε υπάρξει και θύτες. Νισάφι πια να το παίζουμε μόνο θύματα ή μόνο τι καλοί άνθρωποι που είμαστε... Μη σου πω ότι τα πρώτα θύματα μας είναι τα ίδια μας τα παιδιά, όσο σκληρό κι αν ακούγεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. όπως τα λες... φταίμε όλοι...
    αλλοιόμον στο παιδι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. νομιζω οτι ολοι μας εχουμε κανει ενα η και πιο πολλα απο αυτα που αναφερεις Αριαδνη μου..
    Απλα πολλες φορες εχει γινει αυθορμητα χωρις να σκεφτουμε τι συνεπειες μπορει να εχει στον απεναντι μας...
    Συμβαινοντας ομως και σε εμας καποια στιγμη ειμαι σιγουρη πως μπορεσαμε να αισθανθουμε και να κατανοησουμε αυτο που και μεις καναμε και που ειναι ενα τεραστιο λαθος με αντικτυπο την ψυχολογι μας.

    Φιλια πολλα καλη μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή