Πέμπτη 14 Ιουλίου 2016

* Η μαγική στιγμή της ημέρας *


Μαγικές στιγμές είναι πολλές μέσα στη μέρα.
Είναι διαφορετικές και έχουν πολλές μορφές.
Αυτό που με γαληνεύει και με κάνει να ηρεμώ, είναι όταν άγνωστοι άνθρωποι στο δρόμο μου χαμογελούν.
Μπορεί να φαίνεται απίστευτο κι όμως συμβαίνει.
Το ίδιο προσπαθώ να κάνω και γω, με μέτρο για να μη με περάσουν για χαζοχαρούμενη!
Μοίρασε ένα χαμόγελο απο καρδιάς, είναι μεταδοτικό και μαγικό!

Η ανάρτηση αυτή έγινε μετά από παρότρυνση της Κατερίνας!
Είναι η συμμετοχή μου για τη μαγική στιγμή της ημέρας μας!


5 σχόλια:

  1. Τι όμορφη συμμετοχή!! Σε νιώθω γιατί χαμογελώ και μου χαμογελούν συχνά άγνωστοι. Μάλιστα πρόσφατα έπιασα με αυτό τον τρόπο πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση με μία κοπέλα στην στάση λεωφορείου!
    Καλή συνέχεια Αριάδνη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έτσι, κορίτσι μου! Ένα χαμόγελο! Τί πιο απλό και πιο μεγαλειώδες?!
    Τώρα είδα και την ανάρτηση με τις καρτ-ποστάλ! Σούπερ! Δεν το είχα πάρει πρέφα νωρίτερα!
    ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, κούκλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κι εγώ σε νιώθω και φροντίζω να χαμογελώ στους άλλους, αλλά πάντα ξαφνιάζομαι όταν κάποιοι δυσκολεύονται να το διαχειριστούν, λες και δεν περιμένουν μια καλημέρα, ένα χαμόγελο από κανέναν και φυσικά δεν έχουν σκοπό και να τα επιστρέψουν...ευτυχώς όμως είναι λίγοι αυτοί οι τύποι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έχει αλλάξει τόσο ο κόσμος που ακόμη και το χαμόγελο που είναι οτι πιο όμορφο, φαίνεται παράξενο... Να χαμογελάς πάντα και ας σε πουν και χαζοχαρούμενη, ενα χαμόγελο και ενας γλυκός χαιρετισμός πάντα χρειάζεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ακριβως Αριαδνη μου κανε αυτό που εσύ νομιζεις οτι ομορφενει το μέσα σου... όταν χαρίζεις ενα χαμογελο το κανεις για σενα γιατί το νιωθεις και ειναι οτι ωραιότερο.. να περνας ομορφα .. και χαμογέλα... φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή