Σάββατο 15 Οκτωβρίου 2016

Τα δωράκια της Αριστέας!!!


Στις 13 Σεπτεμβρίου το πολυτάλαντο πλάσμα μας, η Αριστέα είχε την ονομαστική της γιορτή.
Φυσικά και της έγραψα τις ευχές μου και έπειτα από κλήρωση κέρδισα ένα μικρό δωράκι, κατά τα λεγόμενα ή καλύτερα γραφόμενά της. Η αλήθεια είναι ότι ήθελα πολύ να κερδίσω σε κάποια κλήρωση της Αριστέας γιατί ό,τι ντεκουπαζάρει (είναι δόκιμος ο όρος;)  το μεταμορφώνει σε αριστούργημα.

Περίμενα που λέτε ένα δωράκι και αντ΄αυτού, μου ήρθε πακέτο ολόκληρο όπως βλέπετε στην κεντρική εικόνα της ανάρτησης με άπαιχτες σφραγίδες "Made with love" το περιτυλίγμα το άνοιξα πολύ προσεκτικά γιατί η λεπτομέρεια κάνει τη διαφορά!


 Ανοίγω το πακέτο και βλέπω πολλά πραγματάκια μέσα, Επειδή που και που ασχολούμαι με το ντεκουπάζ σε εύκολα πραγματάκια, αρχάρια ούσα και άνευ διδασκάλου, μου έστειλε υλικό για δουλειά στο σπίτι.


Το μπουκάλι που ξεκίνησε και μου έστειλε να τελειώσω. Μα δεν ειναι φανταστικό; Πως να το αλλάξω;;


Μαζί με αυτό πολλές χαρτοπετσέτες και ριζόχαρτα


Ακολουθεί ένα ακόμη μπουκάλι κουκλίστικο σε φουξ και λευκές αποχρώσεις.


Καρτούλα με ευχές.


Και για το τέλος άφησα το καλύτερο! Τον ευσεβή μου πόθο, αυτό που ευχόμουν να περιέχει το πακέτο και τελικά, ήταν εκεί! Ένα μοσχομυριστό σαπούνι σε θηκούλα :D



Μια πιο κοντινή


Αριστέα μου σε υπερευχαριστώ απο καρδιάς και πάλι για τα υπέροχα δωράκια σου. Να σε χαιρόμαστε και να μην πάψεις να ασχολείσαι με όλα όσα αγαπάς και σου δίνουν ζωή!

Μα δεν είναι υπέροχα;;;

Καλή συνέχεια στο Σαββατοκύριακό μας
Φιλιά πολλά σε όλους!




13 σχόλια:

  1. Υπέροχα τα δώρα! Θα ζήλευα, αλλά δεν ξέρω αν το έχω αναφέρει, έχω σχεδόν όοοοοοολη την κολεξιόν Άιρις!
    Καλό Σαββατοκύριακο Αριάδνη Στ.!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φυσικά και είναι υπέροχα. Όχι μόνο γιατί είναι δώρα της χρυσοχέρας μας αλλά γιατί είναι δώρα καρδιάς.
    Να τα χαίρεσαι και εύχομαι να τη φτάσεις στο ντεκουπάζ.
    Καλησπέρα Αριάδνη μου
    Καλό Σ/Κο να περάσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολυ ομορφα τα δωρακια ...να τα χαιρεσαι ..
    Καλο Σαββατοκυριακο ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είναι φυσικό Αριάδνη μου να χαίρεσαι με το δώρο υπερπαραγωγή της Αριστέας !! Να τα χαρείς καλή μου και να έχεις μια όμορφη εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχα δώρα! Να τα χαρείς, Αριάδνη μου!
    Φιλιά και καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. χεχε Καλέ μίλα! Παραλίγο να την χάσω την ανάρτηση!
    Τι ωραία παρουσίαση έκανες Αριάδνη μου!
    Σε ευχαριστώ πολύ μάτια μου! Με συγκίνησες!
    Φιλάκια πολλά ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα Αριάδνη μου!! Α έχασα μάλλον πολλές γιορτές και γενέθλια αυτόν τον καιρό που απείχα!! Για τα πραγματάκια της Αριστέας τι να πούμε!! Να τα χαρείς κοπέλα μου είναι πανέμορφα και φυσικά καλή εξάσκηση να χεις στον λατρευτό ''κόσμο'' του decoupage!!
    Φιλάκια πολλά και καλό φθινόπωρο να χεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πανέμορφα δώρα!! Μπράβο στην Αριστέα για την κίνηση, να τα χαρείς!! Έχουμε τρελάνει τους ταχυδρόμους στην μπλογκογειτονιά! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Όντως είναι υπέροχα...τώρα περιμένουμε να δούμε και τις δικές σου δημιουργίες...!!!!
    Πάντα τέτοια :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πάρα πολύ όμορφα...να τα χαρείς όλα και να ευχαριστηθείς και τη "δουλειά στο σπίτι"!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πανέμορφα, να τα χαρείς και να μας δείξεις την πρόοδο στο ντεκουπάζ. Να παίρνω κουράγιο, Αριάδνη μου, γιατί εγώ έχω αποτύχει και απογοητευτεί πλήρως....
    Καλό μεσημέρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Και θα τα χαρείς και θα τα ευχαριστηθείς και εγώ σου εύχομαι πάντα τέτοια!!! Όμορφη Κυριακή και άρκως δημιουργική!!!! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή