Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2017

*Ήρθες στη ζωή μου ξαφνικά, ένα πρωί Δευτέρας*


Μόλις είχα ξεπεράσει μια πολύ δύσκολη φάση στην προσωπική μου ζωή, που με είχε τσακίσει.
Μόλις είχαν αρχίσει να κολλούν τα κομμάτια μου. Μόλις είχα πει στον εαυτό μου, ότι δεν θέλω τίποτε άλλο, εκτός από το να είμαι εγώ καλά. Ότι δεν θα εκβιάσω καταστάσεις και κυρίως δεν θα εκβιάσω εμένα στο να ερωτευτώ άμεσα. Είχα περάσει ένα τετράμηνο οδυνηρό και μόλις είχα αναρρώσει.

Δευτέρα πρωί, στη δουλειά.  Από το πουθενά εμφανίστηκες εσύ. Θυμάμαι ακόμη το χαμόγελό σου που δεν άλλαξε καθόλου, ένα χρόνο μετά. Φορούσες ένα ξεφτισμένο τζίν, μια μαύρη κοντομάνικη μπλούζα με ένα καρώ πουκάμισο και αθλητικά. Με κοιτούσες διαφορετικά και το κατάλαβα. Μέσα σε λίγα λεπτά ένιωσα οικεία και γελούσαμε. Μου κέντρισες το ενδιαφέρον. Εσύ, ένας άγνωστος. Ερχόσουν συχνά και πάντα με κοιτούσες με ένα γλυκό και συγκεκριμένο τρόπο.

Είχες καιρό να φανείς. Σε περίμενα. Ήρθε ο φίλος σου και έμαθα ότι μετακόμισες στα πάτρια εδάφη. Δεν ξέρω γιατί, ενώ μου το είχες πει, εμένα με πείραξε όταν κατάλαβα πως είχε γίνει. Από εκείνη τη στιγμή έψαχνα για να σε βρω. Ήξερα μόνο το μικρό σου όνομα. Δεν το έβαλα κάτω και σε ανακάλυψα στο facebook. Ακόμη αναρωτιέμαι πως βρήκα το θάρρος και σου έστειλα αίτημα φιλίας.....Έπρεπε να σου πιάσω κουβέντα...Με ποιά αφορμή;;; Λίγες μέρες μετά είχες γενέθλια....

Και κάπως έτσι ξεκίνησαν όλα.....
Σε ευχαριστώ!

18 σχόλια:

  1. Καλό μήνα Αριάδνη μου !!! Να κυνηγάς πάντα ότι σου λέει η καρδιά σου !! Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή αρχή λοιπόν!
    Σου εύχομαι τα καλύτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ωωω τι όμορφο και γλυκό... όλα για κάποιο λόγο γίνονται...εύχομαι όλα καλά να είναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αριάδνη μου, εύχομαι ειλικρινά τα καλύτερα γι' αυτή τη νέα αρχή!!!
    Καλό σου μήνα, κορίτσι μου με την καρδιά σου οδηγό!
    Σε φιλώ
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Με το καλό!
    Να έχεις έναν όμορφο μήνα, γεμάτο ευχάριστες συναντήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αφού λοιπόν η αρχή έγινε, απόλαυσε τη συνέχεια.
    Στιγμές, που είναι στο χέρι μας να τις κάνουμε ακόμα ομορφότερες.
    Καλό μήνα Αριάδνη μου και φιλί μεγάλο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τα καλύτερα σου εύχομαι! :)
    Φιλιά και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλό μήνα Αριάδνη μου!
    Μη φοβηθείς ν' ακολουθήσεις τη καρδιά σου και όλα θα πάνε κατ' ευχή!
    ΑΦιλάκια πάντα πολύ τρυφερά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλή αρχή ,όλα να πάνε καλά!!!Καλό μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. μια χαρά... θάρρος και προχωράς μπροστα, φιλιά Αριάδνη μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Επ! Να μαι κι εγώ! Τι να σχολιάσω για κάτι τόσο προσωπικό; Την αγάπη μου ψυχούλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Για να σου τωρα καλο μην αδεν λεει αριαδνη μου θα σου πω ομως να σου πανε όλα καλα απο εδώ και περα...και να βρεις την ευτυχια που εσυ θελεις.. να περνα κλα .. φιλακιαιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Όλα συμβαίνουν την κατάλληλη στιγμή... και να ξέρεις ο χ΄ρονος πάντα ξέρει πότε θα μας φέρει αυτό που καθυστέρησε... Ξέρω τι σου λέω!
    Τα καλύτερα σου εύχομαι κορίτσι μου... Σε νιώθω!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλή αρχή εύχομαι και όλα να πάνε καλά!! :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή