Δευτέρα 4 Σεπτεμβρίου 2017

"Άσπρο κάρβουνο" η νέα συνεργασία του Ψαραντώνη με το Μάριο Λουπάση


"Άσπρο κάρβουνο" η νέα συνεργασία του Ψαραντώνη με το Μάριο Λουπάση.
Για δεύτερη φορά μετά την "Κραυγή" που μπορείτε να ακούσετε εδώ, ο μεγάλος Κρητικός καλλιτέχνης συνεργάζεται με έναν νέο ταλαντούχο μουσικό και η χημεία τους είναι έκδηλη. Πρόκειται για ένα διαφορετικό άκουσμα που σε προκαλεί να το ακούσεις μέχρι τέλους και σε οδηγεί με μυσταγωγικό τρόπο σε ένα ξεχωριστό μουσικό τόπο.

Εκτός από τη μελωδία και τη φωνή, δεν γίνεται να προσπεράσεις τους στίχους. Οι οποίοι μοιάζουν με παράκληση σε μια ανώτερη οντότητα, να μας δείξει ότι το ταξίδι στη ζωή, μας φθείρει μόνο εξωτερικά.



Μουσική: Μάριος Λουπάσης
 Στίχοι: Μάνια Μεσσαριτάκη 
Ενορχήστρωση: Μάριος Λουπάσης 


Ποιός είδε άσπρο κάρβουνο
και πίσσα μαύρο χιόνι
χρόνο να μην επέρασε
θάνατο να μερώνει

κρίμα που δεν γερνά η καρδιά
και φθείρεται το σώμα
και με πληγές αγιάτρευτες
την βάζουνε στο χώμα 

Ήλιε μου λιάσε τις αυλές
βαθιά στη γής να δούνε
το φώς όσοι εφύγανε
νωρίς και δεν γυρνούνε


Φωνή: Ψαραντώνης
Κιθάρες/Λαούτο/Φωνή: Μάριος Λουπάσης
Πιάνο/Μεταλλόφωνο: Γιώργος Ρεντόπουλος
Κρουστά: Αντώνης Γεωργακίου
Μίξη: Σταύρος Σκαλιδάκης
Mastering: Δημήτρης Ρετουνιώτης
Video/Σκηνοθεσία: Μιχάλης Μαυράκης 

Οι ηχογραφήσεις έγιναν στο Mavrakisound recording studio άπο τον Μιχάλη Μαυράκη και στο Headroom studios άπο τον Στάθη Λαγογιάννη. 
"Εις μνήμην.." 
Psarantonis Official Page: https://www.facebook.com/psarantonis/... 

15 σχόλια:

  1. καλώς την όμορφη τι κάνετε καλέ;... Σ΄΄ας χάσαμε...

    πολλά φιλιά , καλόν Χειμώνα, καλόν μήνα...

    πολλές επιτυχίες, για τους καλλιτέχνες... βεβαίως... :) = χαμόγελο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχη συνεργασία που γέννησε ένα εξαιρετικό τραγούδι!

    Ήλιε μου λιάσε τις αυλές
    βαθιά στη γής να δούνε
    το φώς όσοι εφύγανε
    νωρίς και δεν γυρνούνε

    Ας λιάσουμε λοιπόν τις αυλές μας Αριάδνη μου γιατί μόνο έτσι θα δούμε νωρίς φως...

    ΑΦιλάκια πολλά πολλά και εύχομαι να σε διαβάζουμε πιο συχνά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Καλως τη μου! Αυτο ειναι πιο παλιο απ το αλλο που ξερεις :)

      Διαγραφή
  4. Θα το ακούσω επιστρέφοντας σπίτι!
    Αγαπάμε Ψαραντώνη και μου αρέσει που συνεργάζεται με νέους καλλιτέχνες.. Σε φιλώ ευχαριστούμε για την πρόταση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλό μήνα, Αριάδνη μου! Ενδιαφέρουσα πρόταση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. τι ωραίο!
    πραγματικά πολύ ωραίο
    ευχαριστούμε που το μποιράστηκες μαζί μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πραγματικά ωραίο και η συνεργασία φαίνεται απέδωσε.
    Καλό Σεπτέμβρη Αριάδνη μου Πέρασες καλά τις διακοπές;
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννουλα, δουλευα σεζόν κ δεν ξεκουραστικα καθολου. Εχψ ξεκινησει και τη χειμερινή δουλεια, οποτε καταλαβαινεις.....Ευχαριστώ πολυ όλους για τα όμορφα σχόλια :)

      Διαγραφή
  8. Καλό μήνα Αριάδνη μου!! Υπέροχο κι αυτό!! Βέβαια την κραυγή την έχω καταλατρέψει αλλά είναι πολύ ωραίο κι αυτό το συνταίριασμά τους!!
    Είναι μοναδικός ο Ψαραντώνης!!!
    Φιλάκια πολλά καλή μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. χρόνια πολλά!!!!!!!!!!!!!!!! Με υγεία!!!

    και... καλέ ςδουλειες... σε όλους... :) = χαμόγελο

    ΑπάντησηΔιαγραφή