Τρίτη 2 Ιανουαρίου 2018

Ευχές και συμμετοχές στο 19ο Συμπόσιο Ποίησης

Καλή χρονιά με υγεία, όμορφες στιγμές και ευτυχία!
Εύχομαι το 2018 να έχουμε όλοι δουλειά και υψηλό το αίσθημα αλληλεγγύης και αλληλοβοήθειας! Πώς περάσατε τις γιορτές;
Ποιός κέρδισε το φλουρί;



10. Αιρετική λαγνεία


Ψήγματα σιωπής
θεϊκής υπόστασης
άφατη χαρά




19. Έρπομαι


Γονυπετής σ'αναζητώ
σε επίπλαστους κόσμους.
Μισή ζωή
σαν κύμα βουβό
σε αιχμηρά βράχια
που μια παλιά κατάρα συνθλίβει
την ενδελεχή αναζήτηση
προς τη θέωση.




Ήταν οι συμμετοχές μου στο 19ο Συμπόσιο Ποίησης που διοργάνωσε η Αριστέα

Δείτε εδώ όλες τις συμμετοχές.

Ευχαριστώ πολύ που τις ξεχωρίσατε και κάποιοι τις ψηφίσατε :)

17 σχόλια:

  1. Καλή χρονιά με υγεία, ευτυχία και ωραίες στιγμές
    Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη και τις γιορτινές ευχές στο μπλογκ μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή χρονιά Αριάδνη μου και καλή αρχή της νέας χρονιάς στο μπλογκοσπιτάκι σου.
    Ωραίες οι συμμετοχές σου ειδικά η δεύτερη υπέροχη.
    Πέρασες καλά;
    Εγώ καλά ήταν οικογενειακά, μου έπεσε και το φλουρί της μια πίτας γιατί κόβουμε παραμονή μια και μια δεύτερη στης κόρης μου
    Καλή συνέχεια με το νέο χρόνο να μας φυλεύει όμορφες εκπλήξεις
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου χαίρομαι πολύ για τα λόγια σου και την επίσκεψη σου. Δυστυχως με ταλαιπωρεί ίωση και είμαι στο σπίτι 5 μερες. Οικογενειακά στο σπίτι και εγω. Το φλουρί έπεσε στο σπίτι μας φέτος :) Συγχαρητηρια για το φλουρί και ευχομαι όλα να σου έρθουν όπως τα θες!
      Σε φιλώ

      Διαγραφή
  3. Καλή χρονιά Αριάδνη μου με υγεία και γεμάτη άπειρες όμορφες στιγμές.
    Οι συμμετοχές σου πολύ περιεκτικές σε νοήματα. Συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Kαλή Χρονιά Αριάδνη!
    Σ΄ευχαριστώ που πέρασες!
    Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αριάδνη μου αν και σύντομες ήταν πανέμορφες οι συμμετοχές σου και περιεκτικές και εύχομαι ειλικρινά και το '18 να σου χαρίσει τόσο όμορφες εμπνεύσεις.
    Να είμαστε καλά, να συμμετέχουμε, στα όμορφα δρώμενα μας.
    Καλή και δημιουργική χρονιά να έχουμε, με υγεία, πάνω απ' όλα.
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τις αγάπησα και τις δύο συμμετοχές σου!!
    Βαθμολόγησα μόνο την πρώτη, αφήνοντας στο τσακ έξω την δεύτερη..
    Εξαιρετική Αριάδνη μου χίλια μπράβο!

    Πολλά φιλιά καλή χρονιά με όσα ονειρεύεσαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τα ολιγόλεκτα έχουν γίνει δεύτερη φύση σου πια! Σε ζηλεύω, Αριάδνη μου!
    είχα σταθεί στο δεύτερο περισσότερο και χάρηκα που ήταν δικό σου!
    Μπράβο για τις συμμετοχές.
    Εύχομαι ο καινούριος χρόνος να κάνει τα όνειρά σου πραγματικότητα! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σε ευχαριστώ πολύ Αριάδνη μου που στολίζεις με τα μικρά διαμαντάκια σου το Συμπόσιο! Πραγματικά αυτή τη φορά ξεπέρασες εαυτό! Έτσι...Κι εις ανώτερα μάτια μου!
    Καλή χρονιά, με υγεία κι αγάπη!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. καλη χρονια με υγεια , αγαπη ευτυχια και γεματη δημιουργικες στιγμες!
    το φλουρι πηγε στον γιο μου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. καλα, μιλαμε εγραψες
    υπεροχες και οι δυο συμμετοχες σου!
    τις αγαπω!
    μπραβο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Λίγα λόγια και καλά, έλεγε ο Σεφέρης και εσύ Αριάδνη έδωσες ένα ακόμα δείγμα, του "λίγα λόγια και καλά"!
    Δημιουργική και όμορφη να είναι η χρόνια σου και ας ταλαιπωρείσαι αυτό το καιρό με ίωση!
    ΑΦιλάκια πάντα τρυφερά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δύο υπέροχες συμμετοχές. Μπράβο, Αριάδνη μου. Καλή Χρονιά, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλή χρονιά με υγεία και εμπνεύσεις!
    Κίσιζ 😘 Αριάδνη Στ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εστω και λιγο αργοπορημενα λογο ιού...περασα να σου ευχηθώ να έχεις μια όμορφη και πολύ δημιουργική χρονια Αριανδνη μου με υγεία... Παρνώ να διαβασω έστω και αργα ..τις ομορφες και λιτες δύο συμμετοχες σου φίλη μου .
    Να είσαινκαλα΄και να περνας ακομα καλύτερα...ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ..φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. επ, σε βρήκα κι εδώ! ωραίο μπλογκ, ελπίζω να συνεχίσεις με παρόμοιες αναρτήσεις, μη σταματάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή