Παρασκευή 29 Μαρτίου 2019

Πρώτη φορά σε αεροδρόμιο


Ευτυχώς την πρώτη φορά που μπήκα σε αεροδρόμιο, δεν ήμουν μόνη! Σας παραθέτω μερικά tips, αν είστε αρχάριοι και σας αγχώνει αυτό το κομμάτι του ταξιδιού.

  • Αποθήκευσε το boarding pass στο κινητό σου ή εκτύπωσε το για κάθε ενδεχόμενο.
  • Κάνε check in λίγες μέρες νωρίτερα απο το σπίτι μεσω ιντερνετ και γλύτωσε τις ουρές. Άλλωστε κάποιες αεροπορικές χρεώνουν επιπλέον το ckech in στο αεροδρόμιο, αν δεν το κάνατε ήδη.
  • Κατα την είσοδό σας στο αεροδρόμιο, έχετε στο χέρι ταυτότητα ή διαβατήριο, boarding pass/εισήτηριο και αν είστε κάτοχος άδειας παραμονής, την άδειά σας.
  • Μπαίνοντας στο αεροδρόμιο θα δείτε μία τεράστια οθόνη, αυτη των αναχωρήσεων/departures. Για να βρείτε ποιά έξοδο πρέπει να ακολουθήσετε, θα δείτε τον αριθμό πτήσης στο boarding pass σας και οι πινακίδες θα σας οδηγήσουν στον προορισμό σας.
  • Στον έλεγχο ασφαλείας, αφαιρείται κοσμήματα, μπουφάν, κάθετι μεταλλικό απο πάνω σας, ηλεκτρικές συσκευές και τις τοποθετείται στο ειδικό καλάθι. Δείτε αναλυτικά εδώ
  • Φτάνοντας στην αίθουσα αναμονής, αν έχετε κλείσει εισιτήριο με προτεραιότητα, ακολουθείτε τη συγκεκριμένη ουρά.
  • Μπαίνοντας στο αεροσκάφος, κάθεστε στη θέση σας, δεν κλείνετε την κάλυψη του παραθύρου και δένεστε με τη ζώνη σας. Μέχρι την απογείωση οι αεροσυνοδοί θα σας δώσουν οδηγίες ασφαλείας.


Καλή πτήση!

11 σχόλια:

  1. Τί ωραίες οδηγίες.
    Ετοιμάζω βαλίτσες .
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ... και πού να δεις όταν έχεις και τρία μικρά παιδιά μαζί σου που πρέπει να τα βάλεις σε σειρά για την όλη διαδικασία και μέσα σε όλα να σου σκάει ξαφνικά η ομάδα μπάσκετ του ΠΑΟ και να τρέχει ο μεγάλος και να λεέι...μαμάαααα ο Διαμαντίδης!!!!!
    Τι μου θύμησες τώρα!
    Πολύ χρήσιμη ανάρτηση Αριάδνη μου.
    Καλή σου μέρα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εντάξει έχω ταξιδέψει 4 φορές με αεροπλάνο με το πιο συγκλονιστικό ταξίδι με το ένα αεροπλάνο/αεροδρόμιο στο άλλο προς Αυστραλία. Εμπειρία ζωής και περισσότερες οδηγίες χρειάζεται αλλά ναι Φίλη μου αυτές που μοιράστηκες μαζί μας είναι μέσα.
    Καλά μας/σας/σου ταξίδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ μέχρι τη Ρώμη πήγα Μαρία μου,αρχές Ιανουαρίου. Για την εμπειρία μου στη πρώτη πτήση θα κάνω ξεχωριστή αναρτηση. Η απογείωση ήταν το χειρότερο μου χεχε

      Διαγραφή
  4. Αχ τι ωραίο που θα ήταν ενα ταξίδι με αεροπλάνο!
    Αλλά δεν υπάρχει στο πλάνο!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. Καλημερα Μορφεα! Τωρα ειδα το σχόλιό σου! Ημουν σεζον και δυστυχως ειχα ελαχιστο ελευθερο χρονο. Θα επανορθωσω χαχαχα
      Ελπιζω να εισαι καλα!

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα. Πρώτη φορά πάω εξωτερικό. Και δεν ξέρω στο αεροδρόμιο που να πάω και που να περιμένω μην χάσω το αεροπλάνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή