Τετάρτη 13 Νοεμβρίου 2019

Χειμερινές διακοπές, τι πρέπει να βάλω στη βαλίτσα!


Πλησιάζουν οι μέρες για τις χειμερινές σου διακοπές ή για ένα ταξίδι σε top χειμερινό προορισμό και δεν ξέρεις τι να πρωτοβάλεις στη βαλίτσα; Ηρέμησε γιατί πολύ απλά, σου έχω τη λύση!
  • Ετοίμασε τη βαλίτσα σου, τουλάχιστον 2 μέρες πριν την αναχώρηση.
  • Επέλεξε κάποια ρούχα που δεν τσαλακώνονται εύκολα
  • Προτίμησε ρούχα σε ουδέτερα χρώματα, που να συνδυάζονται εύκολα μεταξύ τους.
  • Φόρτισε το κινητό σου, το powerbank και τη φωτογραφική σου μηχανή
  • Αν ταξιδέψετε με αεροπλάνο φροντίστε να γνωρίζετε τα μεγέθη και τα επιτρεπόμενα κιλά των αποσκευών σας.
  • Μην ξεχνάς ότι θα πάρεις κάποια σουβενίρ ή δωράκια, οπότε άφησε τον απαιτούμενο χώρο και γι αυτά.


Χοντρό μπουφάν ή ζεστό παλτό:Θα τα φοράς, γιατί πιάνουν τον περισσότερο χώρο μέσα σε μια βαλίτσα.

Πασμίνα, κασκόλ, σκουφάκι, γάντια:Θα τα φοράς γιατί θα κάνει κρύο :P

Εσώρουχα, Κάλτσες, χοντρό καλσόν,(αν πάρεις φούστα ή φόρεμα),φανελάκια,  1 ζευγάρι για κάθε μέρα. Και 1 σετ μπυτζάμες.

Κοσμήματα: Επέλεξε τα πιο minimal και όχι ακριβά.

Παπούτσια, χειμερινές παντόφλες :Αρβυλάκια, αθλητικά παπούτσια, μποτάκια, διάλεξε και πάρε τα πιο άνετα.Φόρεσε αυτά που είναι πιο ογκώδη.

Μπλούζες, τζιν παντελόνια, πουκάμισα, ισοθερμικά: Από τη στιγμή που θα φοράς χοντρό μπουφάν ή πανωφόρι, κασκόλ , γάντια κτλ Επέλεξε μια μπλούζα και ένα παντελόνι για κάθε μέρα, που να μην είναι ογκώδη, εκτός και αν είσαι από τα άτομα, που κρυώνουν εύκολα.

Κρέμες, καλλυντικά, αρώματα, προϊόντα περιποίησης μαλλιών, Ενυδατικό χειλιώνχτένες, λαστιχάκια για τα μαλλιά, οδοντόβουρτσα, οδοντόκρεμα, υγρό φακών επαφής,σαμπουάν, αφρόλουτρο, ντεμακιγιάζ γαλάκτωμα/μαντηλάκια:Σε travel size για να εξοικοινομήσετε χώρο.

Γυαλιά ηλίου/οράσεως
Ομπρέλα
Καθρεφτάκι
Νυχοκόπτη
Παραμάνα
Παυσίπονο
Δραμαμίνη για τη ναυτία
Χάπια για διάρροια/δυσκοιλιότητα
Τσιρότα/betadine
Χαρτομάντηλα
Σερβιέτες (αν κρίνετε απαραίτητο)
Ωτοασπίδες/μάσκα ύπνου
Σακουλάκι για να βάλετε τα άπλυτα
Ισιωτική μαλλιών
Φορτιστές (ελέγξτε στη χώρα που πάτε τις πρίζες, καθώς όλες οι χώρες δεν έχουν τις ελληνικές πρίζες,το έπαθε φίλη και έμεινε με αφόρτιστο κινητό γι αυτό το επισημαίνω χεχεχε)
Powerbank φορτισμένο
Ακουστικά
Φωτογραφική μηχανή

Εισιτήρια/boarding pass
Διαβατήριο, ταυτότητα νέου τύπου
Βίζα (αν χρειάζεται)
Άδεια παραμονής (αν είστε κάτοχος)
Άδεια οδήγησης
Φοιτητικό πάσο/ταυτότητα (αν είστε κάτοχος)
Χρήματα
Πιστωτικές/Χρεωστικές κάρτες  


Πετσέτες, σαπούνι, κλωστές/βελόνα, ξυλάκια που καθαρίζουν τα αυτιά, έχουν ως συνήθως τα ξενοδοχεία, γι αυτό και δεν τα συμπεριέλαβα στη λίστα.


Μήπως ξέχασα κάτι;;;;

Καλό πακετάρισμα και καλά να περάσετε!

12 σχόλια:

  1. θα ηθελα τοσο πολυ να παω χειμερινες διακοπες αλλα δεν με κοβω... ουτε καλαοκαιρινες πηγα...
    δεν βαριεσαι...
    υγεια

    πολυ χρησιμο αρθρο παντως
    ευχαριστουμε γλυκια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν πειράζει,οπότε μπορέσεις και το θελήσεις Κική μου!
      Σε φιλω

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραίες συμβουλές Αριάδνη μου αν και μου έκανε εντύπωση που λες 1 πιτζαμα την ημερα. Πολύ δεν είναι; φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ για την επισήμανση. Το διατύπωσα λάθος. Ήθελα να γράψω 1 μπλούζα και ένα παντελόνι για κάθε μέρα, σε περίπτωση που λερωθούν χαχαχα.
      Ευχαριστώ για το σχόλιο και την επισήμανση.

      Διαγραφή
  3. Χο χο χο!
    Ξέρεις τώρα, λόγω της μητέρας Θεοδοσίας έχω να πάω καλοκαιρινές διακοπές 10 ολόκληρα χρόνια.
    Πόσο μάλλον χειμερινές!
    Παρόλα αυτά, το ποστ είναι κατατοπιστικότατο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Για χειμερινές διακοπές δεν με κόβω Αριάδνη μου αν όμως προκύψει μη σε τρομάξω το ένα τρίτο θα πάρω !!
    Θα κουβαλάω εμένα να έχω και τόσα άλλα !!! Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αχ! Αριάδνη μου, να έφευγα και ας μην έβαζα τίποτα στις βαλίτσες μου!
    ΑΦιλάκια και καλά να περάσεις, τυχερούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ολα οσα γραφεις σιγουρα χρειαζονται Αριαδνη μου για χειμερινες διακοπες αν και ποτε δεν παω χειμωνα πουθενα.. ααλλα και στις καλοκαιρινες μας το ιδιο κανω μια λιστα μεχρι πανω.. και τελικα από οσα παιρνω γυριζω τα μισα πισω απιαστα..οποτς μαλον ξεσκατζαρισμα και στις διακοποες.. λιγα και ευκολοφορετα..καλοκαιρακι βλεπεις... οπως και ναχει ολα χρειαζουμενα ειναι αν τα θελεις..πολύ κατατοπιστικη παντως η λίστα σου.. καλα να περνας οτι και να κανεις φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν έχω κανονίσει, χειμερινές διακοπές, αλλά με έκανες να θέλω να πάω!
    ΜΠΡΑΒΟ σου Αριάδνη, πλήρες οδηγός και για εμένα που λατρεύω οργάνωση και λίστες - παράδεισος.
    Να έχουμε μια όμορφη εβδομάδα.
    Καλό ξημέρωμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ χρήσιμες οδηγίες Αριάδνη μου, σ΄ευχαριστούμε!
    Εμείς τον χειμώνα δεν ταξιδεύουμε ποτέ.
    Πήγαμε και στην Novisad, θα την ανεβάσω. Το Βελιγράδι μου άρεσε πολύ! Πολύ χαίρομαι που ταξιδεύεις! Είναι ο,τι καλύτερο!
    Καλά ταξίδια και πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τουλάχιστον το χειμώνα δικαιολογείται να φορέσεις τη μισή βαλίτσα πάνω σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ χρήσιμες οι συμβουλές σου Αριάδνη μου.
    Εγώ προσθέτω και το μαξιλάρι μου γιατί δεν μπορώ να κοιμηθώ σε άλλο.
    Βέβαια όταν πάμε με το δικό μας αυτοκίνητο.
    Καλές διακοπές σε όσους ταξιδέψουν.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή