Τρίτη 21 Ιανουαρίου 2020

My secret Santa gift 2019 από τη Μαριλένα

Καλή χρονιά σε όλους με υγεία και αισιοδοξία! Μια ευχάριστη έκπληξη με περίμενε προχθές μόλις γύρισα σπίτι!
Η γλυκιά Μαριλένα μου έστειλε φάκελο γεμάτο με καλούδια και χειροποίητες κατασκευές. Ήταν υπέροχη και η κάρτα που έφτιαξε με τα χεράκια της και η καρδιά ντεκουπάζ.


Ήταν το δώρο της για τη συμμετοχή μου στο δρώμενο My secret Santa 2019. Και την ευχαριστώ πάρα πολύ για τον κόπο της.
Παρέλαβα το δωράκι μου από την Κική, αλλά δυστυχώς τα Ελληνικά ταχυδρομεία από το Νοέμβριο δεν έχουν παραδόσει,το συστημένο φάκελο που έστειλα εγώ στο δικό μου μυστικό ταίρι.
Ο φάκελος μου αγνοείται και εφόσον είναι συστημένος, ελπίζω να μου επιστραφεί για να τον αποστείλω εκ νέου, έστω και τώρα. Είναι μια ιστορία που με στεναχώρησε πολύ γιατί εστάλη πολλές μέρες πριν τις γιορτές.....

3 σχόλια:

  1. Να χαρείς τα δωρα σου Αριάδνη μου. Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να χαρείς τα δώρα σου Αριάδνη μου. Δωράκια με τα οποία η Μαριλένα μας γέμισε τις καρδιές όλων των συμμετεχόντων αυτές τις μέρες και την ευχαριστούμε. Τώρα αυτό με το ταχυδρομείο είναι θέμα που σηκώνει μεγάλη κουβέντα.
    Καλησπέρα κοπέλα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έλεος πια με τα ταχυδρομεία! Όλοι εδώ έχουμε τόσες φρίκες...
    Ελπίζω γρήγορα να το πάρεις πίσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή