Σάββατο 28 Μαρτίου 2020

Που βρίσκεται η Ελλάδα στο χάρτη;

Allo και καλησπέρα (με τη φράση που συνηθίζει να ξεκινά και ο ίδιος τα βιντεάκια του) 😎 Όσοι παρακολουθείτε Ελληνικο YouTube, σίγουρα θα έχετε δει βιντεάκια του Vibrator! Είναι δημοφιλή και συγκεντρώνουν εκατομμύρια views.
Είναι ο τύπος που ρωτάει διάφορα τον κόσμο και κυρίως τους νέους, στο Μοναστηράκι. Τον Ιανουάριο ανέβασε βιντεάκι με θέμα τον εντοπισμό της Ελλάδας στο χάρτη......

Τα αποτελέσματα ήταν απογοητευτικά.....Λίγο το άγχος με την κάμερα, λίγο το κρύο, λίγο τα λόγια του παπά 😝

Αυτές τις μέρες που #menoume_spiti είναι ιδανικές για να τον ανακαλύψετε, αν δεν τον γνωρίζετε ήδη!





Μπορείς να δεις τη δουλειά του:

YouTube https://www.youtube.com/user/VibratorProductions

Instagram
https://instagram.com/vibrator.productions

Facebook
https://www.facebook.com/idonisou/


Εσύ ξέρεις που βρίσκεται η Ελλάδα στο χάρτη; 😎


Υγ: Θα σας ενδιέφερε να διαβάσετε μια κουβέντα με τον Vibrator στο blog μου; Αν ναι στείλτε μου ερωτήσεις!!!

Vibrator αν μας διαβάζεις, επικοινώνησε με το control

24 σχόλια:

  1. Καλέ εννοείται ξέρουμε τον Vibrator. Το παλικάρι έχει καταπληκτική ατάκα.
    Σε κάποια βίντεο είχα απογοητευτεί από το δείγμα των απαντήσεων αλλά νόμιζα πως μπορεί να είχε ρωτήσει πιο πολλούς και να έβαλε τα κορυφαία στο βιντεο.
    Πρόσφατα όμως, αποκάλυψε σε συνέντευξη στον Νίκο Μουτσινά, πως όσους ρωτάει, τόσους βάζει. Ας μπούμε λοιπόν σε σκέψεις για την κοινωνία...
    Θα είχε ενδιαφέρον να διαβάσουμε μια κουβέντα με τον vibrator εννοείται!
    Σε φιλώ γλυκά Αριάδνη μου. Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και γω είχα δει τη συνέντευξη του στο Μουτσινά και έπαθα ένα σοκ.....Εξαιρετικά ατακαδωρος οντως

      Διαγραφή
  2. Φυσικά και τον γνωρίζω!!! Περιμένω με ανυπομονησία το επόμενο post σου...σίγουρα θα είναι πολύ εδιαφέρον!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τέλειο!! Ευχαριστούμε που μας το θύμησες!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αριάδνη μου δεν έχω ιδέα πίστεψέ με! Από σένα το μαθαίνω όλο αυτό εδώ.
    Στέλνω καλησπέρες και πολλές ευχές να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εννοείται πως ξέρουμε τον Vibrator ,βλέπουμε τα βιντεακια που ανέβαζει ,κάποιες φορές οι απαντήσεις σε απογοητεύουν αλλά ζουν κ αυτοί ανάμεσα μας..�� που να βλέπαμε και απαντήσεις σχετικά με τον κορωνοιο που είναι και επίκαιρο. Κλάμα! Ανυπομονούμε για το επόμενο vlog σου μαζί του Αριαδνη μου!!❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εννοείται ότι τον ξέρουμε τον κύριο, όπως και ξέρουμε που είναι και η Ελλάδα. Επίσης μπορώ να του πω που είναι και η Ουγγαρία (μαζί το μάθαμε ε? 22 ώρες μακριά χαχα). Να το κάνεις αυτό που σκέφτεσαι εμείς μαζί σου :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. η αληθεια ειναι πως τον γνωρισα μεσα απο εσενα και απο τοτε εγινα fun του ! θελω να τον καλεσεις αλλα θα ηθελα και ενα live μαζι ! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αριάδνη μου εσύ μου τον ''γνώρισες''! Δεν τον ήξερα. Δεν είμαι και φαν του You Tube...δεν παρακολουθώ συχνά βίντεο. Προσπαθώ να ανοίξω τώρα τους συνδέσμους να τον γνωρίσω αλλά δεν ανοίγουν. Έχω πρόβλημα με το ιντερνετ. Θα επανέλθω
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που τον έμαθες από εμένα. Μόλις βρεις χρόνο δες τα βιντεάκια του

      Διαγραφή
  9. Δεν τον ήξερα, αλλά χάρη δε σένα θα τον μάθω τώρα.
    Κεραμύδα στο κεφάλι οι απαντήσεις για την Ελλάδα.
    Απίστευτο.
    Τόσο χάλια;
    Θα με ενδιέφερε να τον γνωρίσω περισσότερο.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά διαδικτυακά και ακίνδυνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Ρένα! Οι απαντήσεις όντως ήταν το κάτι άλλο.....
      Φιλια

      Διαγραφή
  10. καλημερα αγαπημενη μου
    δεν τον ηξερα, θα τον παρακολουθησω!
    ευχαριστουμε πολυ!

    φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημέρα Αριάδνη μου! Και γω από σενα τον έμαθα. Μου έπεσαν τα μαλλιά με τις απαντήσεις. Θα είχε ενδιαφέρον μια κουβέντα σας και αν μας έδειχνες και άλλα βιντεακια του.
    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δε τον γνωρίζω Αριάδνη μου, αλλά αν κρίνω κι από τα παραπάνω σχόλια είναι γνωστός οπότε θα ήθελα να δω κουβέντα με τον vibrator στο μπλογκ σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ κορίτσι μου. Είναι δημοφιλής στο ελληνικό Youtube και παρουσιαζει ενδιαφέρον η δουλειά του και ο χαρακτήρας του.

      Διαγραφή