Κυριακή 27 Δεκεμβρίου 2020

Η συμμετοχή μου στο 26ο Συμπόσιο Ποίησης



Ακόμη ένα Συμπόσιο ποίησης, συγκεκριμένα το 26ο, που διοργάνωσε η Αριστέα μας, απο το blog, η "Ζωη είναι ωραία" έφτασε στο τέλος του και ήρθε η ώρα της αποκάλυψης.Με οδηγό ,τις λέξεις Έρημη πόλη.

Η συμμετοχή μου ήταν η 6η στη σειρά


6.Λογισμών απόρροια

Φυσάει πολύ
Φειδωλή αβρότητα
Πόλη έρημη 


Υπήρξαν 24 συμμετοχές και νικήτριες αναδείχθηκαν η Κική Κωνσταντίνου και η Χριστίνα/Butterfly.

Πολλά συγχαρητήρια στις νικήτριες, στην Αριστέα μας για τη διοργάνωση, συλλογή,παρουσίαση, τις τελετές έναρξης και λήξης, γιατί μπορεί να είναι ένας διαδικτυακός ανεπίσημος διαγωνισμός, αλλά η φροντίδα της δίνει αλλο κύρος! Επίσης πολλά συγχαρητήρια και σε όλους τους συμμετέχοντες για τις εξαιρετικές εορταστικές εμπνεύσεις τους.
Ευχαριστώ θερμά όσους ψήφισαν την συμμετοχή μου και μπήκαν στον κόπο να αιτιολογήσουν το "γιατί".

Δείτε όλες τις συμμετοχές εδώ


Καλή εβδομάδα,
σας φιλώ γλυκά!



5 σχόλια:

  1. Χρόνια καλά!
    Το μικρό σου διαμαντάκι πολύ το αγάπησα Αριάδνη μου!
    Μέσα σε 17 συλλαβές έδωσες το στίγμα της έρημης πόλης!
    Πολύ σε ευχαριστώ για την πανέμορφη συμμετοχή σου!

    Καλή χρονιά να έχεις μάτια μου!
    🤗💕🤗

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Περιεκτικό μα και τόσο πλούσιο σε νοήματα
    Συγχαρητήρια Αριάδνη μου
    Χρόνια πολλά και εύχομαι η νέα χρονιά που θα έλθει να είναι πολλή καλή μαζί μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λατρεύω αυτά τα ποιήματα!! <3
    Πολύ δυνατή συμμετοχή, Αριάδνη μου!
    Να έχεις μια υπέροχη και δημιουργική νέα χρονιά, με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αριάδνη καλησπέρα. Χρόνια πολλά αγαπητή φίλη και ευχές για μια καλή χρονιά πραγματικά και όχι στα λόγια.
    Το χαϊκού είναι μια δύσκολη υπόθεση στο ποίημα. Το αντιμετωπίζω με δέος και σεβασμό. Απαιτεί πολύ μεγάλη προσοχή στην επιλογή λέξεων και προτάσεων που θα περάσουν τα μηνύματά σου.
    Πολύ όμορφο. Να χαιρόμαστε πάντα τέτοια δρώμενα και δημιουργίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλώς το κορίτσι μου... μπράβο πάμε και για το επόμενο... (ένα βιβλίο π.χ... ).... καλές επιτυχίες παντα χαρές
    καλή χρονιά! 2021!!! με υγεία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή