Κυριακή 7 Φεβρουαρίου 2016

Διάβασα το βιβλίο της Έλενας Ακρίτα "Φόνος πέντε αστέρων"!


Και σας το συνιστώ ανεπιφύλακτα!
Λατρεύω το αστυνομικό ρεπορτάζ, κατά συνέπεια και τα αστυνομικά μυθιστορήματα ειδικά όταν αυτά προέρχονται από ικανούς ανθρώπους με φαντασία και άποψη.

Το οπισθόφυλλο των εκδόσεων Διόπτρα γράφει:

"Δεκέμβριος 2004. Δέκα χρόνια πριν… Ένα μικρό κοριτσάκι ξεφεύγει από την προσοχή των γονιών του και πνίγεται στη λίμνη Στυμφαλία. Μερικά μέτρα πιο πέρα μια άγνωστη φιγούρα το παρατηρεί μέχρι το τέλος.

Δεκέμβριος 2014. Δέκα χρόνια μετά…
Κάθε χρόνο, την ίδια μέρα, ο μεγιστάνας του τουρισμού Γιάννος Ασλάνογλου οργανώνει ένα μεγαλειώδες οικογενειακό δείπνο στην έπαυλή του στη Φιλοθέη. Φέτος, ακριβώς τα μεσάνυχτα, βρίσκεται νεκρός στο δωμάτιό του με την πόρτα κλειδωμένη από μέσα.
Λόγοι υγείας;
Ατύχημα;
Φόνος;

«ΦΟΝΟΣ 5 ΑΣΤΕΡΩΝ» ουρλιάζουν πανευτυχή τα πρωτοσέλιδα: O φόνος «πουλάει». Και σε έναν ιδιοκτήτη αλυσίδας ξενοδοχείων 5 αστέρων, μόνο ένας φόνος 5 αστέρων αρμόζει.
Η κόρη του μαζί με τη φίλη της δημοσιογράφο ξεκινούν μια αγωνιώδη έρευνα που θα τις βυθίσει στα πιο σκοτεινά στρώματα της «καλής» κοινωνίας. Από τη Βοστόνη στο Λονδίνο και από το Λονδίνο στην Αθήνα, οι δρόμοι της νύχτας θα τις οδηγήσουν σε μυστικά και ψέματα. Σε κληρονομιές, εκβιασμούς και κρυμμένα πάθη. Σε θαμμένες αλήθειες κι ερωτικά σκάνδαλα. Όλα μαζί συνθέτουν ένα σκοτεινό μείγμα μέσα σε μια κλεψύδρα που αδειάζει. Και αδειάζει γρήγορα.

Γιατί στην πραγματικότητα απομένουν μόνο 24 ώρες μέχρι ο δολοφόνος να ξαναχτυπήσει".



Το λάτρεψα γιατί σκιαγραφεί την ταξική διάρθρωση της ελληνικής κοινωνίας. Ο πλούσιος επιχειρηματίας Γιάννος Ασλάνογλου, η δυναμική και πανέξυπνη κόρη του Σόνια, ο ιδιαίτερος γιος του Νικ εξαφανισμένος με τη μητέρα του, σύζυγο Ασλάνογλου απο τον πρώτο γάμο, η ξανθιά ατάλαντη, wanna be πρωταγωνίστρια  δεύτερη σύζυγος Λίλιαν, ο Δημητράκης απομονωμένος tech freak,  η γκαλερίστα αδερφή του Γιάννου, Διονυσία, ο καθηγητής φιλοσοφίας και χαραμοφάης άντρας της,  ο δικηγόρος της οικογένειας, η κολλητή της Σόνιας δημοσιογράφος Ελσινόρη Χατζή, οι γονείς της και ο οδηγός του οίκου των Ασλάνογλου Ανδρέας , φωτοτυπία του Hugh Jackman, σύμφωνα με τη συγγραφέα , συνθέτουν το πάζλ της υπόθεσης. Ο καθένας κάτι κρύβει και από κάπου προσπαθεί να κρυφτεί.

Η αγωνία, το μυστήριο και οι συνεχείς ανατροπές συναρπάζουν και εκεί που λες, πως είσαι σίγουρος για το δολοφόνο, όλα ανατρέπονται! Καλογραμμένο με βιτριολικό χιούμορ και σοβαρότητα όπου αυτή απαιτείται αλλά και με ένα εντελώς απρόβλεπτο τέλος. Διαβάζεται πολύ εύκολα και οι αναδρομές στο παρελθόν, δεν κουράζουν καθόλου. Προσωπικά με βοήθησαν πολύ έτσι ώστε να μην μπερδεύω τους χαρακτήρες και την ιστορία που ο καθένας κουβαλά.


Αριάδνη Στεφανίδου

12 σχόλια:

  1. Αριάδνη μου, συνεχώς τις καλύτερες κριτικές διαβάζω από φίλες bloggers και ομολογώ πως μου έχει εξάψει την περιέργεια!
    Το έχω στα υπόψιν!
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είχα παρακολουθήσει μια συνέντευξη της Ακρίτα που μιλούσε για αυτό το βιβλίο της και καιρό τώρα θέλω να το πάρω να το διαβάσω. Τώρα μου το ξαναθύμισες γιατί το έχω αμελήσει.
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπώ Ακρίτα. Έχω όλα της τα βιβλία και εννοείται πως θα το διαβάσω και αυτό!
    Καλό βράδυ Αριάδνη Στ.!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ωραία... άλλωστε και τα σενάριά της... τέλεια είναι!!
    καλή επιτυχία!!!!!!!!! (Στο βιβλίο!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα Αριάδνη μου!έχ ω διαβάσει σχετικά γιά αυτό τό βιβλίο της Ακρίτας!Μέ ρώταγε η κόρη μου αν είναι καλό!Θά της τό προτείνω!!
    Καλή εβδομάδα!!Νά περνάς υπέροχα!!!Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. μου αρέσει η Ακρίτα..... στα υπ όψιν Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν έχει τύχει να το πιάσω στα χέρια μου, αλλά να μια καλή πρόταση! Σε ευχαριστώ πολύ Αριάδνη! :)
    Σου στέλνω ένα φιλί για καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το διαβάσαμε και εμείς και μας άρεσε πολύ!!!!Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν το έχω διαβάσει. Βέβαια η Ακρίτα γράφει όμορφα και εσύ μου εξάπτεις το ενδιαφέρον Θα το διαβάσω και θα σου πω,ναι;
    Καλημέρα όλη μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δεν το έχω διαβάσει, αλλά είναι μια ενδιαφέρουσα πρόταση, έτσι όπως πολύ εξυπνα μας παρουσίασες! Στα υπ' όψιν λοιπόν!
    Καλό βραδάκι! Τα φιλιά μου!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πάντα και μένα μου εξάπτουν την φαντασία τα αστυνομικά βιβλία θα το εχω στα υπόψην για διάβασμα ..δεν εχω διαβασει δικο της βιβλίο και νομίζω χαρη στην προτροπή σου θα το κάνω φιλη μου να περνας ομορφα φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. δεν εχω διαβασει ποτε βιβλιο της, αλλα το θεμα του συγκεκριμενου με προκαλει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή