Τετάρτη 24 Φεβρουαρίου 2016

Ξεκούρδιστη κιθάρα~Ναυάγιο - Χρήστος Δάντης


Η στήλη συνεχίζει τη διαδρομή της!Όπως σας είχα πει, θα φιλοξενεί κομμάτια αγαπημένα μου και ίσως και δικά σας. Ο τίτλος πήρε το όνομά του απο τον αρχικό τίτλο τούτου του blog. Ίσως οι παλιοί θυμάστε πως το ξεκίνησα σαν "ξεκούρδιστη κιθάρα" η οποία πήρε νέα μορφή και ύφος και επανήλθε.

Το "Ναυάγιο" συμπεριλαμβάνεται στην πρόσφατη δουλειά του Χρήστου Δάντη με τίτλο "Το τσουβάλι" και κυκλοφόρησε το Δεκέμβριο του 2015.


Μουσική: Χρήστος Δάντης
Στίχοι: Στέλιος Μπικάκης
Ερμηνεία: Χρήστος Δάντης

Πέσαμε απόψε σε παράξενο καιρό
Και ο καπετάνιος μας αμίλητος καπνίζει
και όπως φουντάρει το κοράκι στο νερό
σιγο-τραυλίζοντας τον Ποσειδώνα βρίζει

Κόντρα οι ανέμοι και το παίρνουμε αργά
μόνο ο Δίας ξέρει τι μας περιμένει
μας καταπίνει η θάλασσα σιγά-σιγά
και μας ξερνά σαν μια γυναίκα μεθυσμένη

Ο τιμονιέρος ο Γιοργκάν δεν μου μιλεί
τώρα δυο μήνες πια παρέα δεν με κάνει
γιατί κοιμήθηκα με μια Μαροκινή
που γούσταρε στης Καζαμπλάνκας το λιμάνι

Και εγώ που έμαθα στα ζόρια από μικρός
και στο φτερό του καρχαρία να κοιμάμαι
τώρα αισθάνομαι χαμένος και δειλός
αφού απόψε νιώθω πως τη θάλασσα φοβάμαι

Στο φινιστρίνι πλησιάζω το θαμπό
σιγο-ρουφώντας τον καπνό που με ζαλίζει
και σαν να είδα τη μορφή σου στον αφρό
και τον Χριστό πάνω στο κύμα να βαδίζει

Κακό φορτίο και μονόπαντα μας παίρνει
δεν θα γλιτώσουμε ετούτη τη φορά
ο Ποσειδώνας με την τρίαινα μας σέρνει
δώσαμε S.O.S και έχουμε πέσει στα νερά

Ο τιμονιέρος ο Γιοργκάν δεν μου μιλεί
τώρα δυο μήνες πια παρέα δεν με κάνει
γιατί κοιμήθηκα με μια Μαροκινή
που γούσταρε στης Καζαμπλάνκας το λιμάνι

Και εγώ που έμαθα στα ζόρια από μικρός
και στο φτερό του καρχαρία να κοιμάμαι
τώρα αισθάνομαι χαμένος και δειλός
αφού απόψε νιώθω πως τη θάλασσα φοβάμαι

Κυρά κι αρχόντισά μου τώρα έχε γεια
δε θα γυρίσω ο βυθός μ’ αναζητάει
και σου είχα πάρει ένα βραχιόλι απ’ το Ajman
και στη μικρή μας μια κουκλίτσα που μιλάει

9 σχόλια:

  1. Καλησπέρα σου.
    Πολύ καλό.
    Θυμίζει λίγο Νίκο Καββαδία.
    Νάσαι πάντα καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια!!! Έχεις υπέροχο blog. Αν θες ρίξε μια ματιά στο δικό μου: http://booksfrien.blogspot.gr/ Ελπίζω να σου αρέσει!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αριάδνη μου δεν το έχω ακούσει όμως είναι πολύ ωραίο με το μυαλό στον Καββαδία και μένα !
    Καλό ξημέρωμα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν το ξέρω αλλά φαίνεται όμορφο. Και οι στίχοι περικλείουν τόσες αλήθειες ζωής!
    Καλημέρα όλη μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγαπημένος ο Δάντης εμένα καί στην κόρη μου!!
    Υπέροχο τραγούδι Αριάδνη μου!!
    Καλό μεσημέρι!!!Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εχει φωνάρα ο άτιμος!!!! Στα ροκ του είναι αξεπέραστος!! Φιλάκια Αριάδνη μου και καλό σ/κ να χεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή