Παρασκευή 26 Μαΐου 2017

Μητέρα με ραγισμένα φτερά


Μητέρα με ραγισμένα φτερά

Κρανίου τόπος....
Σκόνη...
Δυο ψυχές, η μία δίπλα στην άλλη
μια γυναίκα νεκρή και ένα αγοράκι πλάι της βαριανασαίνει.
Το πήρες στην αγκαλιά σου,
σκούπισες το αίμα απ' το πρόσωπό του...
ήταν λιγότερο απ αυτό που βάλτωνε στην ψυχή του...
"Μαμά" ψέλλισε ξέπνοα
και τα σωθικά σου ούρλιαζαν από αγανάκτηση...
Το φίλησες και το σήκωσες στα χέρια....
με λευκό πανί σκέπασες τη μάνα.αντίο ανθρωπιά...
καλή ζωή παιδιά, του πολέμου παιδιά....




Ήταν η συμμετοχή μου στο 16ο Συμπόσιο Ποίησης που διοργάνωσε η Αριστέα
Δείτε εδώ όλες τις συμμετοχές.


Υποχρεωτική λέξη/λέξεις ήταν : μάνα, μητέρα, μαμά
και είχαμε τη χαρά να τις χρησιμοποιήσουμε σε όποια μορφή θέλαμε!
Σας ευχαριστώ πάρα πολύ που ξεχωρίσατε τη συμμετοχή μου,
είτε την ψηφίσατε, είτε σχολιάσατε θετικά!





16 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια αγαπημένη μου!
    Δυναμική και ξεχωριστή η συμμετοχή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΄΄'Το φίλησες και το σήκωσες στα χέρια....
    με λευκό πανί σκέπασες τη μάνα.αντίο ανθρωπιά΄΄
    Οι στίχοι που μου έμεινα στο νου αρκετή ώρα !! Μπράβο σου για το υπέροχο ποίημα και όσο εσείς γράφετε όμορφα ποιήματα η καρδιά μας γεμίζει όνειρα !! Σε φιλω με την αγαπη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αριάδνη μου τι συγκλονιστική που ήταν η συμμετοχή σου.. Μακάρι να μην είχες έμπνευση να το γράψεις, να μη συνέβαινε.. Το αποτύπωσες όμως με τόσο σεβασμό, πόνο-συγκίνηση που δεν εκβιάζεται.. πολύ δυνατή στιγμή μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπράβο Αριάδνη.Αυτό το Συμπόσιο είχε πάρα μα πάρα πολλά εκλεκτά ποιήματα που συγκινούσαν πολύ. Ανάμεσα σ'αυτά και το δικό σου!
    Φιλιά πολλά κορίτσι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πονεμένο αλλά τόσο αληθινό με τις μέρες πολέμου που ζει ο πλανήτης μας!
    Αριάδνη μου άξια ανέβηκες ψηλότερα από κάθε άλλη φορά!
    Κι εις ανώτερα θα ευχηθώ!
    Πολλά φιλιά μάτια μου:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Οι μάνες του πολέμου! Μπράβο, Αριάδνη, τις τίμησες με τον καλύτερο τρόπο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δυνατό σαν διαμπερές τραύμα που αιμορραγεί ασταμάτητα.
    Συγχαρητήρια Αριάδνη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Hταν απο τα ποιηματα που θα ήθελα να εβαζα βαθμό Αριάδνη μου με συγκινισε τοσο πολύ .. δυνατη εικονα...ηταν απο αυτα.. που ξεχωρισα..και λυπηθυκα που δεν είχα αλλους βαθμούς.. να εισαι καλα μπραβο φιλη μου...καλη κυριακη.. φιλακιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ουφ.... Δεν σου κρύβω ότι έπαθα σοκ
    με αυτό το ποίημα... Ανατριχιαστικά
    ρεαλιστικό.. Πολλά φιλιά Αριάδνη μου ✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αριάδνη μου συγχαρητήρια πολλά για την υπέροχη συμμετοχή σου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Συγκλονιστικό το ποίημά σου, Αριάδνη μου. Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου. Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αυτό το "αντίο ανθρωπιά" γροθιά στο στομάχι, γιατί ανάθεμα κι αν δεν είναι η πραγματικότητα μας πια.
    Συγχαρητήρια για την πολύ δυνατή σου συμμετοχή Αριάδνη μου! :) Σε γλυκοφιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μια μαχαιριά το ποίημα σου Αριάδνη μου...
    Και είναι πολλές οι μάνες που βιώνουν παρόμοιες καταστάσεις και μπράβο που αφιέρωσες το ποίημα σου σ' αυτές τις ηρωίδες... αυτό δείχνει μεγαλοψυχία και ευαισθησία!
    ΑΦιλάκια πολύ πολύ τρυφερά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Γεια σου, Αριάδνη μου!
    Γλυκό, συγκλονιστικό, αληθινό, πονεμένο.
    Συγχαρητήρια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλο μηνα Αριαδνη μου! Δεν γινοταν να μην αγγιξει το ποιημα σου.. Μεσα απο την ζωη, τοσο σκληρο..
    Σε φιλω κοπελα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή