Τρίτη 13 Ιουνίου 2017

"Αλάτι, ζάχαρη και αλληλεγγύη" το ebook που μαγείρεψαν 18 bloggers


"Χέρια που βοηθούν είναι ιερότερα, από εκείνα που απλά προσεύχονται" κάπου πήρε το μάτι μου αυτή τη φράση και με βρίσκει απολύτως σύμφωνη!
Για ακόμη μια φορά η Αλεξάνδρα  μας κινητοποίησε και μας ένωσε για καλό σκοπό. Δεκαοχτώ bloggers έγραψαν ιστορίες από "αλάτι, ζάχαρη και αλληλεγγύη". Η αλήθεια είναι πως ήθελα πολύ να γράψω και εγώ, αλλά το φορτωμένο μου πρόγραμμα δεν μου το επέτρεψε.

Για να αποκτήσετε το ebook, αρκεί να στείλετε ένα πακέτο (με την Γενική Ταχυδρομική δωρεάν) με ό,τι μπορεί ο καθένας, στην Κοινωνική Κουζίνα Ο Άλλος Άνθρωπος ή στο Μη Κερδοσκοπικό Σωματείο Κοινωνία Αγάπης και Προσφοράς Γέροντας Παΐσιος! (όσοι μπορούν και στα δύο θα είναι ευχής έργο).


Με το αποδεικτικό της αποστολής και γράφοντας στο χώρο των σημειώσεων τη λέξη "blogaki" θα στείλετε email στο womaninblog@gmail.com (με τίτλο e-book) και θα σας αποσταλεί σύντομα! Μετά τις ιστορίες θα βρείτε όλες τις συνταγές φαγητών και γλυκών που τις συνοδεύουν.



Πάρτε μια μικρή γεύση από το ebook, με τους τίτλους και τα ονόματα των συμμετεχόντων


 Όλοι μαζί μπορούμε!

8 σχόλια:

  1. Ευχαριστούμε Αριάδνη μου!! ♥‿♥
    Περιμένουμε τις εντυπώσεις σου προσεχώς..!

    ✌(◕‿-)✌

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο Αριάδνη μου Να σαι καλά
    Καλημέρα ολη μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αριάδνη μου, πόσο συμφωνώ με αυτή τη φράση! Άγιοι οι άνθρωποι που στέκονται με την ψυχή τους δίπλα στο συνάνθρωπο!
    Σε ευχαριστούμε για την αναφορά. ❤ Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλοδιάβαστο Αριάδνη μου!! μπράβο σου!! Κι εγώ από βδομάδα λογικά ετοιμάζω το πεσκεσάκι!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή