Σάββατο 28 Δεκεμβρίου 2019

Η συμμετοχή μου στο 25ο Συμπόσιο Ποίησης

Ακόμη ένα Συμπόσιο ποίησης, συγκεκριμένα το 25ο, που διοργάνωσε η Αριστέα μας, απο το blog, η "Ζωη είναι ωραία" έφτασε στο τέλος του και ήρθε η ώρα της αποκάλυψης.
Με οδηγό μια από τις υποχρεωτικές λέξεις:

  Φως/σκοτάδι (σκότος).

Φώτα, φωτάκια, λαμπιόνια.

Η συμμετοχή μου είναι η παρακάτω:

4.Απόχη ονείρων

Φως και σκοτάδι
Σκοτάδι και φως
Λαξεμένη μοίρα
Φλήναφος θεός


Άβαθη κοίτη
Χαρμολύπη
Ύστερη κραυγή
Αναμονή


Στείλε μου σημάδι πως υπάρχεις
Κι ας χαθείς στα φώτα της νύχτας
Ωριμάζεις σε αψεγάδιαστα πεζοδρόμια
Και σκουριασμένες βελόνες της λήθης.


Συμμετείχαν 19 bloggers και νικήτρια αναδείχθηκε η Mary Pertax. 

Πολλά συγχαρητήρια στη Mary Pertax, στην Αριστέα μας για τη διοργάνωση, συλλογή,παρουσίαση, τις τελετές έναρξης και λήξης, γιατί μπορεί να είναι ένας διαδικτυακός ανεπίσημος διαγωνισμός, αλλά η φροντίδα της δίνει αλλο κύρος! Επίσης πολλά συγχαρητήρια και σε όλους τους συμμετέχοντες για τις εξαιρετικές εορταστικές εμπνεύσεις τους.
Ευχαριστώ θερμά όσους ψήφισαν την συμμετοχή μου και μπήκαν στον κόπο να αιτιολογήσουν το "γιατί".

Δείτε όλες τις συμμετοχές εδώ


Καλό Σαββατοκύριακο,
σας φιλώ γλυκά!

9 σχόλια:

  1. Πανέμορφη συμμετοχή, με ωραίες λέξεις και στίχους Αριάδνη μου!
    Για μένα, η καλύτερή σου συμμετοχή!
    Μπράβο κορίτσι μου γλυκό!
    Καλή συνέχεια να έχεις σε ό,τι κι αν κάνεις...
    Να έχεις μια υπέροχη χρονιά, γεμάτη χαρές!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Θερμά Αριστέα μου! Συγκινήθηκα πολύ με τα σχολια για τη συμμετοχή μου, μόλις αποκαλύφθηκε η βαθμολογία. Σε φιλώ

      Διαγραφή
  2. Αριάδνη μου, ήσουν το 2άρι μου! Αρχικά, με τράβηξε ο τίτλος σου και οι στίχοι ήταν πλεγμένοι με τέτοιο τρόπο που με ενθουσίασαν, έτσι δεν θα μπορούσα να το προσπεράσω και να μην δώσω βαθμό.
    Μπράβο σου για την υπέροχη έμπνευση.
    Καλή χρονιά να έχουμε, με υγεία, έμπνευση και πολλά χαμόγελα.
    Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "Στείλε μου σημάδι πως υπάρχεις,
    κι ας χαθείς στα φώτα της νύχτας...."

    Αγαπητή Αριάδνη. Δεν γνωριζόμαστε καιρό αλλά να μου όλα τούτα τα όμορφα δρώμενα γίνονται αφορμή να γνωρίσεις ανθρώπους και δημιουργούς που κοσμούν με την παρουσία τους αυτές μας τις απόπειρες.
    Πολύ όμορφο το ποίημά σου. Γεμάτο αντιθέσεις και νοήματα.
    Σε ευχαριστούμε για αυτό.
    Να σου ευχηθώ ολόψυχα Καλή Πρωτοχρονιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. "Απόχη ονείρων" Πολύ ωραίος τίτλος! Συγχαρητήρια για την συμμετοχή σου!
    Αριάδνη σου εύχομαι Καλή χρονιά!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αριαδνη μου η Απόχη των ονειρων σου μας εμλπεξε στα δυχια της τοσο ομορφα που μας αρεσε εκει..και απολαυσαμε ενα εξαιρετικο στοιχο με υπεροχες λεξεις..ηταν ενα απο τα σημειωμενα μου ..ασχετα με την βαθολογια το αγαπησα..διαβαζοντας το και εδω...
    Οκαινουργιος χρονος να σου φερει τα καλυτερα σου ευχομαι υγεια και αγαπη παντου..καλη χρονια.!!🧡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συγχαρητήρια Αριάδνη μου. Αγαπημένη η συμμετοχή σου και μέσα στις επιλογές μου
    Καλη χρονιά να ευχηθώ με υγεία και δημιουργία
    Φιλιά ΄πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ, που ήρθατε και από εδώ να σχολιασετε φίλοι μου.
    Με συγκινειτε γιατί δεν γράφω συστηματικά, αλλά οπότε μπορώ.
    Καλή χρονιά με υγεία, έμπνευση και όμορφες στιγμές.
    Σας φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου Αριάδνη μου.
    Από τα ωραία ποιήματα, αλλά ευτυχώς ήταν όλα πολύ ωραία που δυσκολευόσουν να βάλεις βαθμό.
    Καλή χρονιά με υγεία και αγάπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή