Κυριακή 8 Δεκεμβρίου 2019

Θα βοηθήσεις τον Χρήστο Βασιλειάδη να φτάσει στον Αρκτικό Κύκλο;

Ο Χρήστος Βασιλειάδης, από την Θεσσαλονίκη θέλει να υψώσει την ελληνική σημαία στον Αρκτικό Κύκλο,
τιμώντας τα 100 χρόνια Γενοκτονίας των Ποντίων προγόνων του.

Είναι η δεύτερη φορά που ο φιλόζωος Θεσσαλονικιός,  συμμετέχει στη διοργάνωση και φιλοδοξεί την άνοιξη του 2020 να βρεθεί,στο Βόρειο Πόλο μέσω του Fjällräven Polar. Την προηγούμενη φορά ενώ ήταν πρώτος στην περιοχή της Μεσογείου, την τελευταία στιγμή κατέληξε δεύτερος. Και έτσι δεν κατάφερε να φτάσει στο πολυπόθητο στόχο του, μέσω της online ψηφοφορίας της δημοφιλούς πλατφόρμας.

Δεν διεκδικεί κανένα χρηματικό έπαθλο, θέλει απλά να διασχίσει τον Αρκτικό Κύκλο, να ζήσει την εμπειρία και να αφιερώσει αυτό το ταξίδι στους προγόνους του.
Η ψηφοφορία διαρκεί μέχρι 12 Δεκεμβρίου 2019.

Ψηφίστε εδώ και διαδώστε το

Περισσότερες πληροφορίες εδώ

4 σχόλια:

  1. Δεν γνώριζα τπτ Πάω να δω να μάθω περισσότερα
    Καλό μεσημέρι Αριάδνη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πάω κι εγω να το δω.
    Τέτοιες προσπάθειες πρέπει να υποστηρίζονται.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι κριμα να μην μπορω να ψηφισω να στηριξω τον συμπατριωτη μου Αριαδνη μου...δεν εχω κανενα αλλο μεσο εκτος απο το μπλοκ μου..θα κοιταξω μηπως μπορω μεσα απο το YouTube..να περνας ομορφα.. φιλιααα!! 🎄

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ίσως και να μπορείς να τον ψηφίσεις με κάποιο άλλο μέσω κοινωνικής δικτύωσης. Δυστυχώς δεν το έψαξα γιατί τον ψήφισα μέσω Facebook και τώρα δεν μου εμφανίζει επιλογές. Μου λέει μόνο ότι το ψήφισα 😁

      Διαγραφή