Πέμπτη 27 Φεβρουαρίου 2014

Η Πριγκιπέσσα των πολλών (΄Β μέρος)

Η Πριγκιπέσσα είναι γέννημα του Σωκράτη Μάλαμα και περιλαμβάνεται στο cd με τίτλο "Ο φύλακας και ο βασιλιάς". Ήταν γύρω στο 2000, όταν πρωτοάκουσα το κομμάτι και εντυπωσιάστηκα. Το πολιτισμικό σοκ, μου ήρθε όταν μετά απο μερικά χρόνια το άκουγα παντού. Σε μουσικές σκηνές, σε μπουζούκια, σε γλέντια γάμων. Άλλοι το τραγουδούσαν με ψυχή και συναίσθημα, άλλοι διεκπαιρεωτικά, άλλοι εντελώς χάλια. Στο αφιέρωμα που ακολουθεί και θα χωριστεί σε δύο μέρη, θα σας παρουσιάσω τις πιο αξιοπρεπείς και αγαπημένες μου εκτελέσεις.


 Άλλα θέλω κι άλλα κάνω
πώς να σου το πω
έλεγα περνούν τα χρόνια
θα συμμορφωθώ.

Μα είναι δώρο άδωρο
ν’ αλλάξεις χαρακτήρα
τζάμπα κρατάς λογαριασμό
τζάμπα σωστός με το στανιό.

Έξω φυσάει αέρας
κι όμως μέσα μου
μέσα σ’ αυτό το σπίτι
πριγκιπέσα μου,
το φως σου και το φως
χορεύουν γύρω μας
απίστευτος ο κόσμος
κι ο χαρακτήρας μας.

Άλλα θέλω κι άλλα κάνω
κι έφτασα ως εδώ
λάθη στραβά και πάθη
μ’ έβγαλαν σωστό.

Ξημερώματα στο δρόμο
ρίχνω πετονιά
πιάνω τον εαυτό μου
και χάνω το μυαλό μου.

 Χάρις Αλεξίου
Απόσπασμα απο τη συναυλία που έδωσε στο θέατρο Λυκαβηττού στις 15 Ιουνίου 2009



Γλυκερία

Απόσπασμα της εμφάνισή της στην εκπομπή του Σπύρου Παπαδόπουλου "Στην υγειά μας" στη Νετ στις 7 Απριλίου του 2007


 

Βασίλης Παπακωνσταντίνου

Απο τις εμφανίσεις του στην "Ακτή Πειραιώς" το 2008 μαζί με το Γιάννη Ζουγανέλη, το Χρήστο Θηβαίο, το Σάκη Μπουλά και το Σωτήρη Καλυβάτση




Μελίνα Ασλανίδου

Περιλαμβάνεται στο best of που κυκλοφόρησε το 2008 απο τη Sony με τίτλο "Στο δρόμο"





Δημήτρης Μπάσης
Απο την εκπομπή "Στην υγειά μας" στη Νετ η οποία προβλήθηκε στις 25 Δεκεμβρίου 2010
Νατάσα Θεοδωρίδου 
Απο τις εμφανίσεις της στο νυχτερινό κέντρο "Όραμα" στη Θεσσαλονίκη το 2011
 
 

Πέγκυ Ζήνα

Απο τις εμφανίσεις της στο "Vox" το 2008




Αντώνης Ρέμος

Απόσπασμα απο τις εμφανίσεις του μαζί με τη Μελίνα Ασλανίδου και τους Vegas στο Thalassa People Stage το 2013




Βασίλης Καρράς

Το κομμάτι βρίσκεται στο cd του Βασίλη Καρρά με τίτλο "Όπως παλιά" που κυκλοφόρησε απο την "7" το 2009. Αξίζει να αναφερθεί πως σε συνέντευξή του ο Σωκράτης Μάλαμας στο "Ποντίκι" μεταξύ άλλων λέει: " Ο Καρράς είναι από τα πιο ακέραια άτομα στην ιστορία αυτήν που λέμε τραγούδι. Είναι gentleman. Ο μόνος άνθρωπος που πήρε τηλέφωνο για να μου ζητήσει την άδεια να πει την «Πριγκιπέσσα» στον δίσκο του. Κανένας από τους τραγουδιστές της φάρας μας, της κάστας μας δεν πήρε ένα τηλέφωνο για να ζητήσει τη γνώμη μου. Ο Καρράς είναι το πιο εντάξει καρντάσι που έχω βρει μέσα στην πιάτσα".




Απο την Αριάδνη Στεφανίδου
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου